Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
macrogranges
Anticapitalistes organitza un acte sobre les macrogranges a Badalona

-L’acte comptarà amb la presència de Pino Delàs, de la cooperativa ramadera Llavora, i de Dolors Clotas, de Conreu Sereny. Durant l’acte es debatrà sobre els perjudicis de la ramaderia intensiva i sobre les alternatives de consum responsable i ecològic.

14/02/2022 Drets i Llibertats
Anticapitalistes organitzarà el proper dijous 17 de febrer a les 19h un acte a Can Cabanyes per parlar i debatre sobre l’efecte negatiu de les macrogranges tant en l’entorn natural com en el social i també sobre les alternatives més sostenibles que existeixen.

Participaran Pino Delàs, membre d’Anticapitalistes i ramader de la cooperativa Llavora, un projecte agroecològic per la transició del sector porcí ubicat a l’Empordà, i Dolors Clotas, cofundadora Conreu Sereny, cooperativa badalonina agroecològica i social creada per treballar de manera sostenible i ecològica, sense agrotòxics ni transgènics, i mantenint la biodiversitat i les llavors tradicionals.

Valora
Rànquings
  1. La campanya per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria compleix cinc anys de mobilitzacions
  2. 45 anys del 'Som una Nació': 100.000 persones van omplir el Camp Nou en defensa dels Països Catalans
  3. «El número de clients que té “la Caixa” a Catalunya és minso en relació al de l’estat espanyol»
  4. Cinquanta anys després de la mort de mossèn Armengou, Reeixida, l’Ajuntament de Berga, el Casal Panxo i l’ANC homenatjaran la seva figura
  5. Sis mesos després, el cas de les Festes de Tardor torna al carrer: nova concentració per exigir responsabilitats polítiques
  6. 13 anys sense en Toni Lecha
  7. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  8. La Crida LGTBI convoca una nova mobilització per un 28J «anticapitalista, de classe, feminista, antiracista i en català»
  9. Vic acull la cinquena presentació de "La revolució pendent" amb una exposició sobre la memòria combativa i la confrontació
  10. Testimoni llegit per Ignasi Doñate i Sanglas davant l’edifici de la Prefectura Superior de Policia de Barcelona
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid