Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Covid-19
La CUP-NCG demana que es facin testos massius a alumnes i docents durant l’inici del segon trimestre
07/01/2022 Política

La CUP-NCG proposa que es facin cribratges massius a les escoles per prevenir la Covid19 a l’inici del segon trimestre. La Candidatura exigeix als departaments de Salut i Educació que col·laborin per modificar el protocol escolar d’abordatge de la Covid19 i es facin cribratges massius a alumnes i personal docent en el moment de la represa de les classes i periòdicament després, així com autotests setmanals de saliva.

“Les escoles catalanes necessiten ara mesures d’emergència per a prevenir la COVID-19 entre la comunitat educativa i també per responsabilitat sanitària envers el conjunt de la comunitat”, ha assegurat el diputat Carles Riera.

Així, la formació anticapitalista també proposa altres mesures, com la millora de la ventilació i de la climatització, i per tant, més inversió en l’estructura i instal.lacions de la majoria de centres educatius i garantir que arriben mascaretes gratuïtes per a tot l’alumnat.

Més enllà de la modificació del protocol per millorar la prevenció i l’abordatge de la Covid19 en la represa de curs, la CUP també exigeix que el personal docent confinat sigui substituït immediatament i que es garanteixi la baixa laboral a totes les persones cuidadores de l’alumnat confinat. Finalment, la formació considera que reduir les ràtios de forma permanent, no només ajudaria a prevenir i abordar la situació sanitària, sinó que facilitaria un millor aprenentatge de tot l’alumnat.

Riera considera que aquestes mesures reclamen una major coordinació entre els departaments d’Educació i Salut, major inversió, i la garantia de drets necessàries per tal que les conseqüències de la pandèmia “no ofeguin les escoles ni les famílies”.

Valora
Rànquings
  1. Accions de protesta contra CaixaBank (patrons de la Fundación Princesa de Girona) i la mateixa seu de la FPdGi una setmana abans dels actes Borbònics a Catalunya
  2. Membres de la CACGI tallen l'accés a les ruïnes d'Empùries on s'ha de reunir avui els Borbons
  3. Boicot, talls de carretera i estelades per mar: l'antimonarquisme planta cara a la visita dels Borbons a Empúries
  4. La Fundació Reeixida reivindica els 43 independentistes morts i ferits durant la resistència al cop d'estat del 18 de juliol de 1936
  5. L'ANC protesta contra la visita de Felipe VI al Liceu i denuncia que la monarquia «no té cap legitimitat a Catalunya»
  6. Xavier Barberà: «Els independentistes també lluitem pel nostre alliberament de classe»
  7. Ramon Usall: "Existeixen pocs instruments d'espanyolització més eficaços que la selecció espanyola de futbol"
  8. Homenatge als "Patriotes" que fa seixanta anys van segrestar la Mare de Déu de Núria per desafiar el franquisme
  9. La CUP denuncia un possible apartament turístic irregular vinculat a l'alcaldessa de Cadaqués
  10. La 58a Universitat Catalana d'Estiu sota el lema «Països Catalans més que mai: desenvolupament o progrés»
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid