Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Finançament
Debat a Alacant sobre Infrafinançament i empobriment al País Valencià

Avui a la Seu Ciutat d'Alacant (front a Canalejas) a les 19:00 hores sota el títol "Infrafinançament i empobriment: Dues cares de la mateixa moneda"

05/11/2021 Política

A poques setmanes de les manifestacions que tindran lloc arreu del País per a demanar un finançament just, Decidim! - Plataforma pel Dret a Decidir del País Valencià té el plaer de convidar-vos a aquesta xerrada-debat entre representants d'entitats de la societat civil i dels partits del Govern del Botànic, sobre la qüestió de l’infrafinançament del País Valencià.

La discriminació històrica que patim els i les valencianes, ha contribuït decisivament al nostre empobriment. Això, afegit a un model econòmic amb treballs precaris i poc respectuós amb el territori i les mesures preses en favor de les elits i de la banca arran de les darreres crisis econòmiques, ha aprofundit aquesta injustícia.

Per a contribuir al debat públic i trobar eixides justes  i en benefici de la majoria social, organitzem aquest acte el dia 5 de novembre a la Seu Ciutat d'Alacant (front a Canalejas) a les 19:00 hores.

Intervindran:
Laura Soler diputada a Les Corts per Alacant pel PSPV
Carles Mulet senador per Compromís
Lidia Montero secretaria de polítiques sociosanitàries i economia de
Podem PV
Toni Infante portaveu de La Crida Pel Finançament
Organitza Decidim! - Plataforma pel Dret a Decidir del País Valencià

Valora
Rànquings
  1. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  2. La màfia castellana
  3. Dos agents de la Guàrdia Civil, a judici per vexar un ciutadà per parlar català a l’aeroport del Prat
  4. La placa dedicada al creador de l’Estelada a Barcelona desapareguda des de l’any 2018 apareix finalment a Wallapop
  5. Vist per sentència el judici de la peça Sitjas Motor del cas Mercuri a l’Audiència de Barcelona
  6. Desenes de milers de persones col·lapsen Barcelona en la vaga de docents i metges
  7. Entitats ecologistes rebutgen el tancament de Collserola i alerten d’un “extermini desmesurat” del senglar
  8. Sant Jordi per la Llengua crida a una mobilització nacional davant l’emergència lingüística
  9. Revolta Pagesa se suma a les mobilitzacions dels docents
  10. La Fiscalia reconeix tortures a Via Laietana però arxiva el cas per falta d’autors
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid