Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Finançament
Debat a Alacant sobre Infrafinançament i empobriment al País Valencià

Avui a la Seu Ciutat d'Alacant (front a Canalejas) a les 19:00 hores sota el títol "Infrafinançament i empobriment: Dues cares de la mateixa moneda"

05/11/2021 Política

A poques setmanes de les manifestacions que tindran lloc arreu del País per a demanar un finançament just, Decidim! - Plataforma pel Dret a Decidir del País Valencià té el plaer de convidar-vos a aquesta xerrada-debat entre representants d'entitats de la societat civil i dels partits del Govern del Botànic, sobre la qüestió de l’infrafinançament del País Valencià.

La discriminació històrica que patim els i les valencianes, ha contribuït decisivament al nostre empobriment. Això, afegit a un model econòmic amb treballs precaris i poc respectuós amb el territori i les mesures preses en favor de les elits i de la banca arran de les darreres crisis econòmiques, ha aprofundit aquesta injustícia.

Per a contribuir al debat públic i trobar eixides justes  i en benefici de la majoria social, organitzem aquest acte el dia 5 de novembre a la Seu Ciutat d'Alacant (front a Canalejas) a les 19:00 hores.

Intervindran:
Laura Soler diputada a Les Corts per Alacant pel PSPV
Carles Mulet senador per Compromís
Lidia Montero secretaria de polítiques sociosanitàries i economia de
Podem PV
Toni Infante portaveu de La Crida Pel Finançament
Organitza Decidim! - Plataforma pel Dret a Decidir del País Valencià

Valora
Rànquings
  1. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convoca una doble mobilització contra la visita reial a Sant Martí d’Empúries
  2. La Marxa de la Llibertat: "Cinquanta anys del primer gran acte de desobediència civil dels Països Catalans"
  3. Fa 8 anys de la mort d'Eva Serra i Puig, lluitadora independentista i historiadora
  4. "Canigó" va publicar fa cinquanta anys el primer gran relat de Carles Garcia Solé sobre la fugida de Segòvia
  5. El TSJC admet a tràmit la reclamació d'Ecologistes en Acció per dotar les Serres de Miralles-Queralt d'un Pla de Gestió
  6. Convocada una Assemblea Popular Municipalista per debatre el futur de Barcelona
  7. Nazione rebutja el projecte d'autonomia de Còrsega i el considera una renúncia als drets del poble cors
  8. Entitats de la Barceloneta reclamen que el Bloc Balboa es destini a habitatge veïnal i no al negoci turístic
  9. Catorze Banderes Negres alerten de la degradació del litoral dels Països Catalans
  10. Treballadors de les biblioteques convoquen una bicicletada per denunciar la despesa pública destinada al Tour de França
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid