Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
REPRESSIÓ
El president Puigdemont queda lliure a Sardenya després de declarar als jutjats

Després de sortir dels jutjats sards el president Carles Puigdemont ha fet una roda de premsa a l'Alguer al costat dels seus advocats Gonzalo Boye i Agostinangelo Marras

04/10/2021 Internacional
El president Carles Puigdemont s'ha mostrat "molt content" de la decisió de tribunal, tot i que "estava tranquil perquè sabia que acabaria així". "Fa quatre anys que vam emprendre el camí de l'exili i hem fet front a tres ordres internacionals d'arrest. En el meu cas, he comparegut davant de tres jurisdiccions, la belga, l'alemanya i la italiana, i en aquests anys Espanya no ha aconseguit cap de seus objectius polítics, és evident que han utilitzat el poder judicial per aconseguir els seus objectius polítics ", ha afirmat el president en una roda de premsa realitzada aquest vespre a l'Alguer. Afegint que "És el moment de dir-li a Espanya, ja n'hi ha prou. Prou de seguir un camí que no li ha donat cap resultat positiu, un camí que dificulta una resolució política d'un conflicte polític, el conflicte entre Catalunya i Espanya, que consisteix en negar als catalans el dret a decidir el seu futur, a exercir el dret a l'autodeterminació "

La defensa de l'expresident de la Generalitat, per la seva banda, ha insistit que el Tribunal Suprem no és "competent" per emetre l'euroordre. "Des del primer dia, al novembre de 2017, vam plantejar que hi havia un problema de competència i el Suprem ha anat canviant les raons per tenir la competència en funció del desenvolupament dels esdeveniments", ha dit l'advocat Gonzalo Boye en roda de premsa a l'Alguer, al costat de Carles Puigdemont, el seu advocat sard, Agostinangelo Marras i Josep Maria Alay (cap de l'oficina del president).

Valora
Rànquings
  1. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  2. “La revolució pendent” reivindica la memòria combativa del PSAN-P i interpel·la el present de l’independentisme
  3. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) realitza una nova acció a Sant Martí Vell
  4. La màfia castellana
  5. Vist per sentència el judici de la peça Sitjas Motor del cas Mercuri a l’Audiència de Barcelona
  6. L’Assemblea de Docents convoca vaga el 31 de març i inicia mobilitzacions al País Valencià
  7. Sant Jordi per la Llengua crida a una mobilització nacional davant l’emergència lingüística
  8. Desenes de milers de persones col·lapsen Barcelona en la vaga de docents i metges
  9. Més de 200 entitats convoquen una manifestació a València per exigir responsabilitats a Carlos Mazón
  10. La Fiscalia reconeix tortures a Via Laietana però arxiva el cas per falta d’autors
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid