Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Anar-hi, anar-hi i anar-hi
La Diada Nacional de Catalunya, un cop més, se celebrarà en un context de manca de drets i llibertats per les milers de causes repressives que ja afecten a més de 3.500 persones. Catalunya segueix sotmesa a un sistema espanyol repressiu en contra la dissidència política, ja sigui per defensar el dret a l’habitatge, a la llibertat sexual o el dret a l’autodeterminació.

A més, la crisi sanitària, econòmica i social provocada per la COVID-19 ha agreujat la ja difícil situació que viu la gent treballadora del nostre país. S’ha evidenciat que l’estat espanyol respon als interessos i voluntats de les elits econòmiques i polítiques i que la independència és l’única via possible per assolir una República Catalana que respongui als interessos dels catalans i les catalanes.

Davant d’aquesta situació, Poble Lliure manifestem que:

El projecte de masses republicà, transformador i rupturista, és més vigent i necessari que mai. Només un moviment republicà ampli, que aglutini la lluita independentista i les mesures econòmiques a favor de les classes populars tindrà la força suficient per defensar els interessos de la classe treballadora.
L’independentisme ha de superar els efectes de la repressió, la desorientació, l’oportunisme i la manca d’una estratègia de victòria, és a dir, de ruptura. Cal doncs, iniciativa política i teixir confiances per tal de recuperar la unitat d’acció de l’independentisme i reorganitzar el moviment independentista cap a una veritable estratègia de ruptura amb l’estat espanyol.
La mobilització és una eina imprescindible per articular un moviment de desobediència civil capaç de defensar i fer efectiu el dret a l’autodeterminació del nostre poble.
L’11 de setembre, els catalans i les catalanes no celebrem una derrota, celebrem la capacitat de resistència del nostre poble. Perquè davant d’aquells que han intentat acabar amb la nostra nació, sempre han trobat un poble mai vençut per la por.

Ara més que mai, cal recuperar l’expressió de lluita “Anar-hi, anar-hi i anar-hi” d’Antoní Massaguer i Mas, militant independentista català. Cal sortir al carrer i tornar-ho a fer, tantes vegades com calgui.

Visca la terra!

Poble Lliure, Països Catalans, 2021

Valora
Rànquings
  1. Judici contra un llogater per convertir casa seva en un coliving
  2. Manifestació a Barcelona: "Prou agressions imperialistes. Ni a Veneçuela ni enlloc"
  3. "Defensem el Tren de l’Empordà" engega una campanya de signatures contra el trasllat de l’estació de Figueres
  4. Mirar el món sense oblidar casa nostra
  5. Meridiana Resisteix arriba als 2.000 dies de lluita al carrer per la independència
  6. L’Assemblea per Cadaqués-CUP demana la dimissió de l’alcaldessa per mentir sobre el pas de camions pel Cap de Creus i per presumptes HUT il·legals
  7. Guanyem Girona impulsa un cicle d’actes per explicar la feina que està fent i el model de ciutat que volen consolidar
  8. L’ANC denuncia un procediment sancionador d’Interior per la protesta contra el rei espanyol a Montserrat
  9. ADENC organitza a Sabadell una xerrada-debat sobre els reptes de l’escalfament global i els pressupostos de carboni
  10. La Flama de la Llengua reapareix a Mallorca per unir els territoris dels Països Catalans
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid