Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Anar-hi, anar-hi i anar-hi
La Diada Nacional de Catalunya, un cop més, se celebrarà en un context de manca de drets i llibertats per les milers de causes repressives que ja afecten a més de 3.500 persones. Catalunya segueix sotmesa a un sistema espanyol repressiu en contra la dissidència política, ja sigui per defensar el dret a l’habitatge, a la llibertat sexual o el dret a l’autodeterminació.

A més, la crisi sanitària, econòmica i social provocada per la COVID-19 ha agreujat la ja difícil situació que viu la gent treballadora del nostre país. S’ha evidenciat que l’estat espanyol respon als interessos i voluntats de les elits econòmiques i polítiques i que la independència és l’única via possible per assolir una República Catalana que respongui als interessos dels catalans i les catalanes.

Davant d’aquesta situació, Poble Lliure manifestem que:

El projecte de masses republicà, transformador i rupturista, és més vigent i necessari que mai. Només un moviment republicà ampli, que aglutini la lluita independentista i les mesures econòmiques a favor de les classes populars tindrà la força suficient per defensar els interessos de la classe treballadora.
L’independentisme ha de superar els efectes de la repressió, la desorientació, l’oportunisme i la manca d’una estratègia de victòria, és a dir, de ruptura. Cal doncs, iniciativa política i teixir confiances per tal de recuperar la unitat d’acció de l’independentisme i reorganitzar el moviment independentista cap a una veritable estratègia de ruptura amb l’estat espanyol.
La mobilització és una eina imprescindible per articular un moviment de desobediència civil capaç de defensar i fer efectiu el dret a l’autodeterminació del nostre poble.
L’11 de setembre, els catalans i les catalanes no celebrem una derrota, celebrem la capacitat de resistència del nostre poble. Perquè davant d’aquells que han intentat acabar amb la nostra nació, sempre han trobat un poble mai vençut per la por.

Ara més que mai, cal recuperar l’expressió de lluita “Anar-hi, anar-hi i anar-hi” d’Antoní Massaguer i Mas, militant independentista català. Cal sortir al carrer i tornar-ho a fer, tantes vegades com calgui.

Visca la terra!

Poble Lliure, Països Catalans, 2021

Valora
Rànquings
  1. El Col·lectiu de Dones dels Països Catalans consolida la xarxa i incorpora dones de Catalunya Nord
  2. L’ANC convoca una protesta contra l’homenatge a la selecció espanyola al Camp Nou
  3. Elena Gual reivindica un independentisme disposat a desobeir fins al final
  4. La CUP crida a mobilitzar-se dissabte a Barcelona contra Save Europe Act i la xenofòbia
  5. Els eufemismes de l’explotació reproductiva
  6. «La regió on la cultura pot ser una arma»: France 24 posa la mirada sobre l’independentisme després de l’1-O
  7. La 58a Universitat Catalana d’Estiu obre a Prada mirant al futur dels Països Catalans
  8. Arbúcies homenatjarà Blanca Serra amb la presentació de "La revolució pendent"
  9. La vaga continua tancant biblioteques de Barcelona davant el silenci de l’Ajuntament
  10. La Coll@nada defensa el caràcter antiracista del «Fes-ta el dinar» davant Aliança Catalana
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid