Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
lluita institucional
Els regidors de Sumem Banyoles no assistiran a l’acte de lliurament de la 13a edició dels premis Banyolí de l’any

La formació denuncia el cost dels guardons, així com la manca de transparència i la nul·la participació popular

22/09/2021 Política
Els regidors de Sumem Banyoles Non Casadevall i Jana Soteras no assistiran a l’acte de lliurament de la 13a edició dels premis Banyolí de l’any ja que no comparteixen la filosofia ni l’objectiu dels guardons. Els dos càrrecs electes han declinat la invitació que els ha fet arribar l’equip de govern per assistir a la cerimònia que tindrà lloc el 24 de setembre al·legant que “aquests premis no reflecteixen tota la ciutadania de Banyoles”.

A més, han argumentat que no comparteixen els valors ni els objectius de l’esdeveniment. En un posicionament que han fet públic a través de les xarxes socials i els mitjans de comunicació, Casadevall i Soteras denuncien el cost que aquest premis suposen per a la ciutat. “Una premis que no responen a cap necessitat ni a la voluntat popular”, afirmen.

Els regidors consideren que “són uns premis elitistes, amb una destacada manca de transparència i pràcticament nul·la participació popular”

Valora
Rànquings
  1. «La revancha», l’article censurat de López Burniol que recorda les prediccions d’Alexandre Deulofeu
  2. El Col·lectiu de Dones dels Països Catalans consolida la xarxa i incorpora dones de Catalunya Nord
  3. Els "Ponts per la Independència" tornen a desplegar-se a les comarques gironines en plena operació retorn
  4. Pep Musté i Teresa Putellas, homenatjats a la 24a Marxa dels Vigatans
  5. L’ANC convoca una protesta contra l’homenatge a la selecció espanyola al Camp Nou
  6. Tornen a destrossar el monument a la Sardana de Montjuïc, un símbol de la cultura catalana
  7. Arbúcies homenatjarà Blanca Serra amb la presentació de "La revolució pendent"
  8. Cent vint-i-cinc anys del primer Onze de setembre combatiu
  9. El Camp Nou s’omple d’estelades en resposta a l’agressió policial d’Elx
  10. Madò Farta convoca una cadena «a la fresca» contra la turistificació a Palma
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid