Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Contractes temporals
Caravana de cotxes a Tarragona per la FIXESA
05/05/2021 Política

A l'estat espanyol hi ha 800000 persones que treballen per l'administració que estan en frau de llei perquè no se'ls ha regularitzat la seva situació tot i portar més de tres anys treballats. Aquest fet comporta un incompliment per part de l'estat, de la directiva europea 1999/70/CE, que tracta de prevenir els abusos produïts per l'ús de contractes temporals de forma successiva o de duració determinada.

Valora
Rànquings
  1. Recuperem el discurs de Blanca Serra al Fossar de les Moreres l’Onze de Setembre de 1981
  2. Nova intervenció policial al Pont de Santa Cristina d'Aro per impedir la presència d'estelades i pancartes
  3. Arbúcies ret homenatge a Blanca Serra i Puig i a Carles Benítez en la presentació de "La Revolució Pendent" el llibre del PSAN-P
  4. Girona prepara una Diada amb actes al carrer, dinar popular i manifestació
  5. Hi som. Pengem l’estelada al balcó!
  6. Recuperar l’independentisme combatiu i transversal
  7. Convoquen diversos actes polítics independentistes el matí de l'11 de setembre a Barcelona
  8. La Crida prohibida de l’Onze de Setembre de 1981
  9. La CUP crida a mobilitzar-se l’Onze de Setembre per recuperar la iniciativa independentista
  10. Més de 200 persones homenatgen Pep Musté i Teresa Putellas a Montesquiu
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid