Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
covid-19
El Govern Balear deixa sense vaccins el personal de neteja i el personal administratiu dels centres educatius
16/04/2021 Política

La Conselleria d’Educació ha comunicat al personal dels centres educatius que continua el procés de vaccinació del personal que hi fa feina. Entre els detalls d’aquesta comunicació, la Conselleria ha remarcat que “el personal no docent inclòs seran els professionals que tenen contacte directe amb l’alumnat: ATE, fisioterapeutes i menjador escolar.” Així doncs, el Govern ha decidit excloure el personal de neteja i el personal dels serveis administratius dels centres educatius de l’estratègia d’immunització.

L’STEI Intersindical remarca que aquests dos col·lectius són tan importants com els altres si el que es pretén és que el nombre de contagis als centres educatius continuï disminuint. Pel que fa al personal de neteja, l’STEI Intersindical remarca que és el col·lectiu que desinfecta i higienitza les papereres on van a parar els mocadors de paper i els inodors dels centres. S’ha demostrat científicament que les excrecions i secrecions són dues vies importantíssimes de contagi de la covid19. Pel que fa al personal administratiu, cal recordar que les consergeries i les secretaries dels centres reben visites d’alumnes i professors de diferents grups i especialitats, amb la qual cosa el personal administratiu es converteix amb un element de desestabilització de la suposada estratègia de bimbolles. És a dir, no vaccinar aquests dos col·lectius suposa un risc no només per a les persones que en formen part, sinó també per a l’èxit de l’estratègia d’immunització dels centres.

L’STEI Intersindical remarca que l’Administració ha canviat l’estratègia que havia anunciat als òrgans de seguretat i salut. Per això ha sol·licitat que es convoqui de manera urgent una sessió extraordinària del Comitè de Seguretat i Salut per a exigir a la Conselleria d’Educació que inclogui tot el personal de tots els centres educatius en les llistes que fa arribar a la Conselleria de Salut.

Valora
Rànquings
  1. Els lluitadors catalans per la llibertat seran finalment recordats a l’Alt Empordà
  2. Pobles i nacions davant el despotisme imperial
  3. Posar fil a l’agulla, cap a la ruptura amb el règim del 78
  4. Països Catalans, la mata de jonc resisteix
  5. S’inauguren les primeres senyalitzacions de les rutes de la llibertat a Colera, Molinàs i Llançà
  6. Girona acollirà una jornada de Dones dels Països Catalans per teixir xarxa i analitzar la situació de la llengua
  7. El Correllengua Agermanat omple Palma i reafirma la llengua com a nexe dels Països Catalans
  8. La CUP organitza a Sant Pol de Mar una jornada sobre llengua, construcció i alliberament nacional
  9. 93a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
  10. La Flama arriba a l’Alguer i culmina el pas del Correllengua per les terres del “bon dia”
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid