Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
En defensa del territori
Sembra d'alzines a l'autopista de Llucmajor a Campos

Com a protesta per l'arbratge que s'ha llevat per a realitzar les obres de la via ràpida

19/03/2021 Territori

En un comunicat de la Plataforma antiautopistes, que dBalears se n'ha fet ressò, l'entitat ha convocat aquest diumenge a realitzar una sembra d'alzines per a protestar per l'arbratge que s'ha llevat per a realitzar les obres de l'autopista de Llucmajor a Campos.

En el comunicat, la Plataforma ha detallat que la convocatòria s'ha realitzat amb motiu del Dia de l'Arbre i de la Poesia, que se celebra aquesta diumenge. La sembra es realitzarà al costat de representants d'entitats de l'Illa que tenen a veure amb la cultura, poetes i veïns dels pobles de Campos i Llucmajor.

Ho considera una acció simbòlica per a protestar per la pèrdua de capacitat d'eliminació de CO₂ i de capacitat potencial d'absorció del sòl agrícola amb les obres de l'autopista de Llucmajor a Campos. Per a la Plataforma antiautopistes, aquesta construcció és una mostra «de la contribució al canvi climàtic, la pèrdua de qualitat de vida i la destrucció del paisatge».

Valora
Rànquings
  1. Convoquen una manifestació i concentració a Reus per la Vaga General per Palestina
  2. De Salses a Barcelona: 300 km per mantenir viva la flama de la Independència
  3. 85 anys de l’afusellament del president Lluís Companys
  4. 80 anys de l'apel·lació dels catalans a les Nacions Unides
  5. Més de dues-centes persones reclamen la reobertura del Camí de Ronda entre Garbet i Cala Port Joan
  6. “Acabar la feina començada”: la Columna del 27 d’Octubre fa una crida a culminar el camí de la República
  7. L’ANC dona suport a la pagesia del Maresme i denuncia l’especulació urbanística al Pla de Balasc de Santa Susanna
  8. La crisi de TV3, símptoma d’una desconnexió creixent dels mitjans públics catalans
  9. "Memòria del fang": la mirada col·lectiva que rescata l’esperança entre les ferides de la DANA
  10. El SEPC convoca vaga estudiantil el 15 d’octubre en solidaritat amb Palestina
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid