Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
8-M
Escola Valenciana fa una crida a la unitat de l’Activisme Feminista per a aconseguir la igualtat

L’entitat reivindica la coeducació com a vacuna feminista des de l’ensenyament

06/03/2021 Gènere

Escola Valenciana celebra el 8 de març, Dia de les Dones, amb una crida a la ciutadania a “Unir-nos per la igualtat”. Així, ha promogut l’activisme feminista per a “vacunar-se contra el masclisme” i també ha fet una crida a l’acció de tot l’activisme feminista “per a aconseguir la igualtat de forma efectiva”.

Escola Valenciana ha reivindicat el Dia de les Dones amb el lema «8M: Activisme feminista», amb el qual vol “reconéixer la lluita de totes les activistes feministes, així com posar èmfasi en el fet que hem d’unir-nos per avançar en la construcció d’una societat lliure de masclisme i discriminació per raó de gènere”.

L’entitat, que s’ha mostrat preocupada pel “creixent nombre d’agressions sexuals en grup que s’estan produint contra les dones, especialment adolescents i amb agressors també menors d’edats”, ha donat suport a les diferents mobilitzacions organitzades pel moviment feminista arreu del País Valencià.

Valora
Rànquings
  1. Dos anys d’Illa: el fracàs també té còmplices
  2. Carles Rebassa rebutja amb un poema la invitació dels reis espanyols a Marivent
  3. La IV Trobada de Dones dels Països Catalans debatrà a Prada sobre feminisme i construcció nacional
  4. La 58a Universitat Catalana d'Estiu combinarà memòria, llengua, cultura i debat polític
  5. Marc Puigtió renuncia a ser el candidat d'ERC a Girona després de l'escàndol dels àudios, nou episodi d'una trajectòria marcada per la polèmica interna
  6. Casa Macià convoca unes jornades d'història pel centenari dels Fets de Prats de Molló
  7. Celebren la renúncia de Marc Puigtió i rebutgen qualsevol pacte amb l’extrema dreta
  8. Una proposta d'alcaldes planteja reforçar les vegueries, eliminar els consells comarcals i reequilibrar el territori
  9. Habitatge o caos
  10. Una biblioteca pública programa un espectacle infantil en castellà en plena Festa Major de Gràcia
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid