Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
14-F
La CUP tanca la campanya reclamant els mateixos drets i serveis per les persones del Pirineu i Ponent que per qualsevol altre punt de Catalunya

La formació tanca la campanya des de Lleida, reclamant que són el vot útil per frenar el feixisme i perquè les persones puguin tenir vides dignes en una República socialment justa.

13/02/2021 Política

La CUP tanca la campanya electoral per aquest 14 de febrer des del monument a les víctimes del bombardeig al Liceu Escolar de Lleida. Ho fa reivindicant-se com la candidatura per aturar l’extrema dreta: “Si la CUP és forta, no passaran” en al·lusió als sondejos que disputen els seus escons amb els de l’extrema dreta a Lleida.

Tanquen la campanya satisfets del treball en equip que s’ha fet i de com ha anat ja que, tot i el context de pandèmia i havent renunciat als actes presencials amb públic, han pogut anar pel territori a desplegar i explicar la seva proposta.

Una proposta basada en garantir un serveis dignes per tot el territori: “els mateixos drets per qualsevol poblet del Pirineu o Ponent, que per qualsevol ciutat de l’àrea metropolitana” reclamant inversions en salut, mobilitat, connectivitat i treball.

També rebutgen l’aposta econòmica que han desplegat Esquerra i Junts els últims anys des del Govern que encasillen el Pirineu com a territori turístic, quan els anticapitalistes proposen la diversificació de l’economia potenciant el sector agroramader, la petita indústria o la investigació i formació.

Durant la campanya també han mostrat el seu suport a la “pagesia arrelada al territori” amb la creació d’un banc de terres, reduint els intermediaris i garantint preus justos pels productors. 

I finalment han explicat el seu camí cap a la República: desobediència i drets socials. Un referèndum pel 2025 en el qual es podran esmenar els errors de l’1O i anar decididament cap a la construcció d’una República Catalana socialment justa.

Per tot això i per frenar la repressió a les més de 3000 represaliades han reclamat que el vot útil per aquestes eleccions és el vot a la CUP-Un nou cicle per guanyar.

Valora
Rànquings
  1. Alacant no es toca, memòria, llengua i resistència
  2. Concentració a Barcelona contra l’ampliació de l’aeroport
  3. De la Franja a Alacant
  4. El poble valencià es mobilitza per la reconstrucció popular i per trencar el llegat colonial del Decret de Nova Planta
  5. Vallcarca en lluita davant el desnonament de 40 persones, 13 d’elles menors
  6. Decidim crida a l’autoorganització dels sectors combatius del territori
  7. "Cultura al carrer" alça la veu a la Festa Major de Sant Cugat per denunciar les traves a l'ús de l'espai públic
  8. SUMEM-CUP Banyoles denuncia la destrucció del patrimoni històric i cultural de la ciutat per deixadesa institucional
  9. 8a manifestació contra Mazón
  10. Es reactiva el projecte “Països Espoliats” per denunciar l’espoli fiscal als Països Catalans
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid