Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
14-F
La CUP tanca la campanya reclamant els mateixos drets i serveis per les persones del Pirineu i Ponent que per qualsevol altre punt de Catalunya

La formació tanca la campanya des de Lleida, reclamant que són el vot útil per frenar el feixisme i perquè les persones puguin tenir vides dignes en una República socialment justa.

13/02/2021 Política

La CUP tanca la campanya electoral per aquest 14 de febrer des del monument a les víctimes del bombardeig al Liceu Escolar de Lleida. Ho fa reivindicant-se com la candidatura per aturar l’extrema dreta: “Si la CUP és forta, no passaran” en al·lusió als sondejos que disputen els seus escons amb els de l’extrema dreta a Lleida.

Tanquen la campanya satisfets del treball en equip que s’ha fet i de com ha anat ja que, tot i el context de pandèmia i havent renunciat als actes presencials amb públic, han pogut anar pel territori a desplegar i explicar la seva proposta.

Una proposta basada en garantir un serveis dignes per tot el territori: “els mateixos drets per qualsevol poblet del Pirineu o Ponent, que per qualsevol ciutat de l’àrea metropolitana” reclamant inversions en salut, mobilitat, connectivitat i treball.

També rebutgen l’aposta econòmica que han desplegat Esquerra i Junts els últims anys des del Govern que encasillen el Pirineu com a territori turístic, quan els anticapitalistes proposen la diversificació de l’economia potenciant el sector agroramader, la petita indústria o la investigació i formació.

Durant la campanya també han mostrat el seu suport a la “pagesia arrelada al territori” amb la creació d’un banc de terres, reduint els intermediaris i garantint preus justos pels productors. 

I finalment han explicat el seu camí cap a la República: desobediència i drets socials. Un referèndum pel 2025 en el qual es podran esmenar els errors de l’1O i anar decididament cap a la construcció d’una República Catalana socialment justa.

Per tot això i per frenar la repressió a les més de 3000 represaliades han reclamat que el vot útil per aquestes eleccions és el vot a la CUP-Un nou cicle per guanyar.

Valora
Rànquings
  1. "La repressió no serveix per a tothom. Sempre n'hi ha uns quants que encara ens motiva més. I sort que en tenim, que sigui així."
  2. 200 professors d’arreu del món reclamen la llibertat de Pablo Hasél
  3. Protesta contra l’ús de bases militars per a la formació d'Agents Rurals
  4. "Memòria i compromís: encara hi ha combat" al Centre Artesà Tradicionàrius de Barcelona
  5. Concentració davant Via Laietana 43 per reclamar memòria i reparació
  6. Prats de Molló i la Presta viurà aquest diumenge les Festes de l´Ós
  7. Alerten que la privatització de CASA47 posa en risc 17.324 famílies que viuen en pisos de la Sareb
  8. La Flama de la Llengua arriba al Tossal del Rei el 15 de febrer i culminarà el 22 a Montserrat
  9. CGT Ensenyament reivindica que la vaga del 11F ha estat de tota la comunitat educativa
  10. Poble Lliure reclama eleccions immediates i acusa Illa d’incapacitat davant la crisi social
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid