Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
lluita institucional
La CUP Tarragona vol que totes les entitats tinguin accés als recursos que ofereix l’Ajuntament

La formació també reclama que es posi en marxa la cessió de materials per les entitats de manera gratuïta

15/10/2020 Política
Aquests dies s’estan concedint ajudes i subvencions a entitats tarragonines i la CUP recorda la importància de garantir que la informació sobre totes aquestes subvencions “arribi a tots els col·lectius i entitats de la ciutat”, doncs actualment moltes d’elles desconeixen aquestes ajudes i com obtenir-les. Les cupaires exposen que l’Ajuntament té diferents línies de subvencions, entre les quals s’hi podrien acollir les entitats en funció de la seva tipologia, ja siguin esportives, culturals, cooperació, etc. Per la CUP, el problema és que “sovint aquesta informació no arriba a tots els col·lectius, ja que la difusió que se’n fa és limitada i només s’informa un cop s’ha obert el període per tramitar les sol·licituds”. La formació independentista apunta que sovint només reben aquesta informació aquelles entitats que anteriorment ja han rebut les subvencions.

Per aquest motiu, les anticapitalistes demanen que la web de l’Ajuntament hi hagi un apartat permanent adreçat a les entitats de la ciutat, en el qual s’informi dels recursos i ajudes a les quals aquestes poden optar. A més, proposen que a l’apartat destinat a les subvencions hi hagi un calendari d’aquestes i el llistat de les darreres ajudes atorgades i les entitats subvencionades. En aquest mateix apartat també s’hi hauria de fer difusió dels materials que poden sol·licitar, així com dels espais que es cedeixen des del consistori i les condicions.

Això està relacionat amb la moció presentada per la CUP el passat novembre de 2019, molt similar a una altra que també es va aprovar el mandat anterior, en la qual s’acordava la col·laboració de l’Ajuntament amb les entitats mitjançant la cessió gratuïta de material i l’oferiment de recursos de suport. En aquest sentit, les cupaires recorden que a principis d’any es va dur a terme un modificatiu de crèdit de 10.000€ per adquirir taules i cadires que després es poguessin cedir a les entitats i reclamen al conseller Pinedo, responsable de l’àrea, que posi en marxa la cessió gratuïta d’aquest material als col·lectius.

Valora
Rànquings
  1. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  2. “La revolució pendent” reivindica la memòria combativa del PSAN-P i interpel·la el present de l’independentisme
  3. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) realitza una nova acció a Sant Martí Vell
  4. La màfia castellana
  5. Dos agents de la Guàrdia Civil, a judici per vexar un ciutadà per parlar català a l’aeroport del Prat
  6. Vist per sentència el judici de la peça Sitjas Motor del cas Mercuri a l’Audiència de Barcelona
  7. L’Assemblea de Docents convoca vaga el 31 de març i inicia mobilitzacions al País Valencià
  8. Sant Jordi per la Llengua crida a una mobilització nacional davant l’emergència lingüística
  9. Desenes de milers de persones col·lapsen Barcelona en la vaga de docents i metges
  10. Entitats ecologistes rebutgen el tancament de Collserola i alerten d’un “extermini desmesurat” del senglar
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid