Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Guanyem Girona veu en la dimissió de Carles Ribas "l’evidència que el govern de Madrenas fa aigües"

· La formació municipalista interpreta la crisi del govern gironí com la conseqüència directa de la dedicació de Madrenas en la política que es fa a Barcelona i la deixadesa en gestionar la ciutat.

16/07/2020 Política

Guanyem Girona ha valorat aquest matí la dimissió del portaveu del govern i regidor de Cultura de l’Ajuntament, Carles Ribas. El principal grup de l’oposició considera que la dimissió és “l’expressió clara d’un govern que no rutlla, amb manca de cohesió i que no té ni l’empenta ni el lideratge necessaris per gestionar la ciutat amb els reptes que ara mateix hi ha sobre la taula”. Per Guanyem la marxa de Ribas obre una crisi de govern a l’ens gironí que podria tenir conseqüències més enllà de la dimissió i considera que Madrenas “ja no pot amagar que el seu govern es troba en estat crític”.

El portaveu del grup municipal i cap de l’oposició, Lluc Salellas ha expressat que “aquesta crisi és la conseqüència directa de la desatenció de Marta Madrenas respecte els assumptes de la ciutat perquè prioritza la seva implicació en la política que es fa a Barcelona i les picaraballes internes de l’espai postconvergent”. Salellas ha agraït la dedicació de Ribas a la ciutat durant aquests nou anys i s’ha mostrat preocupat per la pressumpta entrada com a regidor d’Eduard Berloso, “de qui tothom en recorda la seva gestió pèssima al capdavant de diverses àrees en el passat més recent de l’Ajuntament de Girona”.

Guanyem Girona considera que la crisi oberta en el govern gironí exigeix d’explicacions clares de Marta Madrenas. Així mateix, la fomració municipalista es compromet a aprofundir en la seva línia de treball amb els grups municipals de l’oposició amb la voluntat de no deixar que la ciutat continuï paralitzada i es puguin desenvolupar els projectes i les polítiques públiques que gironins i gironines necessiten en el moment actual. “Ens trobem en la crisi econòmica i social més important de l’última dècada i les gironines i gironins no es poden permetre estar encadenats a un govern i a una alcaldessa més preocupats de la formulació de candidatures a les properes eleccions autonòmiques que al dia a dia i als grans projectes de la ciutat”, ha conclòs Salellas.

Valora
Rànquings
  1. Poble Lliure i La Forja rebutgen un front d'esquerres amb ERC, els Comuns i la CUP i aposten per reforçar l'independentisme rupturista
  2. Neix 'Ràfec', una nova revista d'història social i cultural des de la perspectiva materialista
  3. Mor en combat un dirigent històric del Front Polisario enmig d'un conflicte cada cop més invisible
  4. Convocada una manifestació a Sabadell per defensar el riu Ripoll de l'especulació urbanística
  5. Violacions greus de drets fonamentals de la policia contra els 600 cantaires
  6. Garzón es presenta com a víctima a TV3 i dona lliçons de democràcia
  7. L'Hospitalet rememora el segrest de la Mare de Déu de Núria, una acció de resistència contra el franquisme
  8. L'aplec del Canigó, la primera cita per a la regeneració de la Flama
  9. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  10. La vaga indefinida de Biblioteques suma suports sindicals i socials
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid