Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Covid-19
La CGT de Catalunya prepara una segona adquisició de material mèdic per valor de 42.000 euros
02/04/2020 Salut

Fa una setmana la CGT de Catalunya va fer una primera comanda per valor de 16.000€ de mascaretes FFP2 a un proveïdor homologat pel govern xinès.Aquests fons provenien exclusivament de les quotes dels i les afiliades al sindicat. Aquesta comanda s’adreçava a paliar, encara que fos parcialment, la manca de previsió de les administracions que han deixat indefensos i sense EPIs o amb proteccions molt limitades a milers de treballadores i treballadors de la sanitat a Catalunya.

Amb aquesta iniciativa l’objectiu de la CGT de Catalunya és canalitzar la solidaritat del sindicat directament als i les treballadores, al mateix temps que seguim denunciant la irresponsabilitat i falta de previsió del govern de la Generalitat i Ministerio de Sanidad per fer front a les necessitats de la pandèmia.

El mateix dia que vam fer aquesta comanda vam obrir una segona via de finançament per fer una altra adquisició de material, recollint fons provinents de federacions territorials, sindicats sectorials i seccions sindicals de la CGT de Catalunya. Posteriorment ho vam fer públic i ho vam obrir a que qualsevol particular o col·lectiu pogués afegir la seva solidaritat.

A data d’avui disposen 42.000 euros dels quals la gran majoria provenen d’aportacions internes de la CGT de Catalunya. La quantitat total mobilitzada entre les dues comandes és de 58.000 euros.

Actualment ja tenim tancada amb una empresa de Rubí l’adquisició de vestits sanitaris homologats d’alta qualitat, reutilitzables fins a 75 cops, per un valor de 6322€. Seran entregats a hospitals catalans en dues setmanes.

A banda, estem gestionant comandes d’altres tipus de material pels sanitaris i sanitàries de tot Catalunya, segons indicacions de les nostres seccions sindicals al sector de la salut. Es tractarà d’ulleres, vestits impermeables homologats i mascaretes FFP2.

L’activació de la CGT per trobar pels nostres mitjans solucions, a banda de mantenir la forta crítica que mereixen les administracions que no han fet la seva feina amb previsió, forma part del l’ADN del sindicat, basat en la solidaritat i el suport mutu entre treballadores i treballadors. Volem recordar que la CGT de Catalunya ha renunciat a rebre subvencions i que, per aquesta raó, tots aquests recursos provenen de les aportacions de les seves afiliades i afiliats

Valora
Rànquings
  1. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  2. “La revolució pendent” reivindica la memòria combativa del PSAN-P i interpel·la el present de l’independentisme
  3. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) realitza una nova acció a Sant Martí Vell
  4. La màfia castellana
  5. Dos agents de la Guàrdia Civil, a judici per vexar un ciutadà per parlar català a l’aeroport del Prat
  6. Vist per sentència el judici de la peça Sitjas Motor del cas Mercuri a l’Audiència de Barcelona
  7. L’Assemblea de Docents convoca vaga el 31 de març i inicia mobilitzacions al País Valencià
  8. Sant Jordi per la Llengua crida a una mobilització nacional davant l’emergència lingüística
  9. Desenes de milers de persones col·lapsen Barcelona en la vaga de docents i metges
  10. Entitats ecologistes rebutgen el tancament de Collserola i alerten d’un “extermini desmesurat” del senglar
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid