Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Universitats
El SEPC estudia denunciar la UdL per les irregularitats en la creació d'una comissió per la denominació dels campus

La comissió impulsada per l'equip de govern podria invalidar 'Campus 1 d'octubre' tot i que el Claustre ho va aprovar per majoria absoluta

18/12/2019 Educació

El Sindicat d’Estudiants dels Països Catalans (SEPC) ha iniciat avui els tràmits per presentar un recurs al Contenciós Administratiu contra la creació de la “Comissió per l’establiment de criteris per la denominació oficial dels campus universitaris de la UdL”.

L’organització estudiantil considera que s’haurien comés irregularitats en l’aprovació d’aquesta comissió per part del Consell de Govern el passat dia 11, ja que no constava en cap punt de l’ordre del dia la creació de la comissió ni s’havia facilitat la documentació amb els tres dies d’antelació que estipula el reglament d’aquest òrgan de govern, de fet la documentació es va penjar al campus virtual el dia 10 a les 14h.

Més enllà de les possibles irregularitats, els estudiants estem convençuts que la creació d’aquesta comissió és una estratègia de l’equip de govern de la UdL per vetar el mandat del Claustre del passat 17 d’octubre on es va aprovar per majoria absoluta, que el campus de Cappont passi a nomenar-se Campus 1 d’octubre.

En aquest sentit, els estudiants recorden que mai la UdL ha creat cap comissió per donar nom a cap espai o campus de la UdL i que la composició d’aquesta comissió respon als interessos de l’equip de govern no de la comunitat universitària, ja que de 14 membres 10 són càrrecs i només hi ha 2 estudiants. A més, aquesta comissió tampoc respecta els acords verbals que hem mantingut amb la vicerectora d’estudiants sobre la denominació del campus 1 d’octubre.

Valora
Rànquings
  1. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convoca una doble mobilització contra la visita reial a Sant Martí d’Empúries
  2. La Marxa de la Llibertat: "Cinquanta anys del primer gran acte de desobediència civil dels Països Catalans"
  3. Decidim! reivindica la llibertat nacional del País Valencià 319 anys després del Decret de Nova Planta
  4. Fa 8 anys de la mort d'Eva Serra i Puig, lluitadora independentista i historiadora
  5. "Canigó" va publicar fa cinquanta anys el primer gran relat de Carles Garcia Solé sobre la fugida de Segòvia
  6. En el 36è aniversari de la mort de Manuel de Pedrolo: ara fa cinquanta anys criticava el centralisme dels partits socialistes espanyols i reivindicava la llibertat dels pobles
  7. 45 anys del 'Som una Nació': 100.000 persones van omplir el Camp Nou en defensa dels Països Catalans
  8. El TSJC admet a tràmit la reclamació d'Ecologistes en Acció per dotar les Serres de Miralles-Queralt d'un Pla de Gestió
  9. Entitats de la Barceloneta reclamen que el Bloc Balboa es destini a habitatge veïnal i no al negoci turístic
  10. Nazione rebutja el projecte d'autonomia de Còrsega i el considera una renúncia als drets del poble cors
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid