Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
moviment veïnal
La plataforma La Fira o la Vida lliura una carta oberta a l'alcaldessa de Barcelona sobre el futur de l'espai de Fira
19/11/2019 Drets i Llibertats
La plataforma La Fira o la Vida lliura una carta oberta a l'alcaldessa de Barcelona sobre el futur de l'espai de Fira La plataforma La Fira o la Vida lliura una carta oberta a l'alcaldessa de Barcelona sobre el futur de l'espai de Fira

Avui a les 11 h la Plataforma La Fira o La Vida farà el lliurament d’una carta oberta a l’alcaldessa de Barcelona Ada Colau i Ballano a les dependències municipals de la plaça Sant Miquel.

En aquesta carta recordem la reunió mantinguda el passat 23 de juliol de 2019 amb càrrecs municipals de Barcelona En Comú a on vàrem exposar i acordar els següents:
1.- La publicació del projecte “Univers Montjuïc” relatiu a la remodelació de la Fira Montjuïc i ampliació de la Fira Hospitalet per a comú coneixement i com a mida de transparència.
2.- L’ajornament de la ratificació de les condicions de finançament del projecte “Univers Montjuïc” fins fer un procés de participació ciutadana per determinar el futur dels terrenys municipals de la Fira Montjuïc.
3.- Reunió amb càrrecs del consistori per definir el marc de participació ciutadana pel que fa a la presa de decisions urbanístiques i d’usos dels espais de la ciutat.

La Fira o La Vida és la plataforma ciutadana formada per 58 entitats de la ciutat que proposen i reclamen la participació de la ciutadania en la presa de decisions urbanístiques a la ciutat que determinen polítiques valentes per fer front a la crisis d’habitatge i el repte climàtic.

Valora
Rànquings
  1. La campanya per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria compleix cinc anys de mobilitzacions
  2. 45 anys del 'Som una Nació': 100.000 persones van omplir el Camp Nou en defensa dels Països Catalans
  3. Decidim! reivindica la llibertat nacional del País Valencià 319 anys després del Decret de Nova Planta
  4. «El número de clients que té “la Caixa” a Catalunya és minso en relació al de l’estat espanyol»
  5. Cinquanta anys després de la mort de mossèn Armengou, Reeixida, l’Ajuntament de Berga, el Casal Panxo i l’ANC homenatjaran la seva figura
  6. Sis mesos després, el cas de les Festes de Tardor torna al carrer: nova concentració per exigir responsabilitats polítiques
  7. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  8. La Crida LGTBI convoca una nova mobilització per un 28J «anticapitalista, de classe, feminista, antiracista i en català»
  9. L'ANC presenta la samarreta i el lema de la Diada 2026: «Hi soc. Hi som. Independència»
  10. Testimoni llegit per Ignasi Doñate i Sanglas davant l’edifici de la Prefectura Superior de Policia de Barcelona
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid