Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Llibertat d'Expressió
La CUP denuncia la deriva autoritària de l'Estat espanyol

Segons la formació, "vol prohibir qualsevol crítica al Règim, fins i tot l’humor"

07/11/2019 Drets i Llibertats

Davant la petició del Partit Popular perquè es prenguin mesures administratives o disciplinàries contra la CUP Per la Ruptura i les seves representants per haver gravat un vídeo dins del Congrés dels diputats, la formació constata de que es tracta d’una mostra més de que l’Estat ha emprès una deriva autoritària que no té aturador, amb uns aparells judicials de part que actuen com a braç repressiu del Règim en contra la llibertat d’expressió i contra qualsevol que s’atreveixi a fer una crítica al sistema, passant per programes d’humor, actors, titellaires, cantants o grups de música. 

Els anticapitalistes també volen manifestar que agradi més o menys al Règim, si la CUP-PR obté representació al Congreso seguirà fent humor del què vulgui i combatent la tirania d’un Estat que cada dia vulnera més drets civils, socials i polítics, i que fins i tot amenaça a diputades abans d’haver obtingut representació.

Valora
Rànquings
  1. "Totes al carrer el 7 de febrer!"
  2. Quan tot falla, no és casualitat
  3. L’ANC convoca un acte a Lledoners en suport a Pablo Hasél, cinc anys després del seu empresonament
  4. Sant Sebastià: Una reflexió pendent
  5. Comunicat de la CACGi davant de la sanció de 300 euros al seu coordinador per la manifestació de Sant Martí Vell
  6. 47è aniversari de l'assassinat de l'independentista Martí Marcó
  7. Carles Castellanos, Agustí Mayor i Softcatalà publiquen en línia el Diccionari de recursos lexicals, una eina clau per enriquir el català
  8. La cloenda de l’exposició “Xirinacs 1975. La força de la noviolència” reivindica la vigència del seu llegat
  9. Cal Bloke esdevé cooperativa d’habitatge i marca un precedent en la lluita pel dret a l’habitatge a Manresa
  10. Mig centenar de persones es planten a les oficines de Vandor per exigir la renovació dels contractes i denunciar lloguers il·legals
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid