Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Llibertat d'Expressió
La CUP denuncia la deriva autoritària de l'Estat espanyol

Segons la formació, "vol prohibir qualsevol crítica al Règim, fins i tot l’humor"

07/11/2019 Drets i Llibertats

Davant la petició del Partit Popular perquè es prenguin mesures administratives o disciplinàries contra la CUP Per la Ruptura i les seves representants per haver gravat un vídeo dins del Congrés dels diputats, la formació constata de que es tracta d’una mostra més de que l’Estat ha emprès una deriva autoritària que no té aturador, amb uns aparells judicials de part que actuen com a braç repressiu del Règim en contra la llibertat d’expressió i contra qualsevol que s’atreveixi a fer una crítica al sistema, passant per programes d’humor, actors, titellaires, cantants o grups de música. 

Els anticapitalistes també volen manifestar que agradi més o menys al Règim, si la CUP-PR obté representació al Congreso seguirà fent humor del què vulgui i combatent la tirania d’un Estat que cada dia vulnera més drets civils, socials i polítics, i que fins i tot amenaça a diputades abans d’haver obtingut representació.

Valora
Rànquings
  1. Els lluitadors catalans per la llibertat seran finalment recordats a l’Alt Empordà
  2. Pobles i nacions davant el despotisme imperial
  3. Posar fil a l’agulla, cap a la ruptura amb el règim del 78
  4. S’inauguren les primeres senyalitzacions de les rutes de la llibertat a Colera, Molinàs i Llançà
  5. El Correllengua Agermanat omple Palma i reafirma la llengua com a nexe dels Països Catalans
  6. Girona acollirà una jornada de Dones dels Països Catalans per teixir xarxa i analitzar la situació de la llengua
  7. 93a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
  8. Carrers plens i creix la crítica als sindicats majoritaris
  9. La CUP organitza a Sant Pol de Mar una jornada sobre llengua, construcció i alliberament nacional
  10. La Flama arriba a l’Alguer i culmina el pas del Correllengua per les terres del “bon dia”
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid