Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Lluita sindical
La Intersindical-CSC constitueix la sectorial de Generalitat i Ens Dependents

Proposen que a cap contractació externa es paguin sous per sota del salari mínim català

05/10/2019 Laboral

Després de ser primera força a les darreres eleccions sindicals de personal tècnic i administratiu a la Generalitat de Catalunya (pendents encara de la repetició dels comicis als serveis territorials de Girona), la Intersindical-CSC ha constituït aquest matí la sectorial de Generalitat i Ens Dependents.

A l’assemblea, duta a terme al Centre Cívic Fort Pienc de Barcelona, les persones afiliades i representants a les juntes de personal als comitès d’empresa, han debatut i aprovat les ponències estratègica i organitzativa, que defineixen tant el marc ideològic, el programàtic, així com el model d’acció sindical.

La Intersindical-CSC aposta, com a sindicat compromès amb la gestió pública dels recursos i dels serveis, per fer una proposta per millorar les condicions laborals dels treballadors/es afectades per les externalitzacions i per fer una campanya pública perquè cap contractació externa de les que porta a terme la Generalitat pagui salaris per sota del que es considera el salari mínim de referència a Catalunya (a l'entorn de 1.250€). Prèviament, a la Generalitat ningú no hauria de cobrar per sota d'aquesta xifra.

La Intersindical-CSC també es compromet a liderar la lluita sindical contra una possible nova aplicació del 155 ja que considera que, quan l’estat va reprimir el nostre país a través de la Generalitat la resta de sindicats, amb molta més representació, no van jugar el paper que corresponia i que caldria organitzar-se millor i aprendre dels errors perquè no es tornin a repetir.

Valora
Rànquings
  1. Membres de la CACGI tallen l'accés a les ruïnes d'Empùries on s'ha de reunir avui els Borbons
  2. Boicot, talls de carretera i estelades per mar: l'antimonarquisme planta cara a la visita dels Borbons a Empúries
  3. El Pi de les Tres Branques tornarà a reunir l'independentisme
  4. La 58a Universitat Catalana d'Estiu sota el lema «Països Catalans més que mai: desenvolupament o progrés»
  5. Ramon Usall: "Existeixen pocs instruments d'espanyolització més eficaços que la selecció espanyola de futbol"
  6. L'ANC protesta contra la visita de Felipe VI al Liceu i denuncia que la monarquia «no té cap legitimitat a Catalunya»
  7. Homenatge als "Patriotes" que fa seixanta anys van segrestar la Mare de Déu de Núria per desafiar el franquisme
  8. La Ràpita instal·larà una pantalla gegant a la plaça 1r d'Octubre per seguir la final del Mundial entre Espanya i Argentina
  9. La Fundació Reeixida reivindica els 43 independentistes morts i ferits durant la resistència al cop d'estat del 18 de juliol de 1936
  10. Berga homenatja mossèn Josep Armengou cinquanta anys després de la seva mort
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid