Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Lluita sindical
La Intersindical-CSC constitueix la sectorial de Generalitat i Ens Dependents

Proposen que a cap contractació externa es paguin sous per sota del salari mínim català

05/10/2019 Laboral

Després de ser primera força a les darreres eleccions sindicals de personal tècnic i administratiu a la Generalitat de Catalunya (pendents encara de la repetició dels comicis als serveis territorials de Girona), la Intersindical-CSC ha constituït aquest matí la sectorial de Generalitat i Ens Dependents.

A l’assemblea, duta a terme al Centre Cívic Fort Pienc de Barcelona, les persones afiliades i representants a les juntes de personal als comitès d’empresa, han debatut i aprovat les ponències estratègica i organitzativa, que defineixen tant el marc ideològic, el programàtic, així com el model d’acció sindical.

La Intersindical-CSC aposta, com a sindicat compromès amb la gestió pública dels recursos i dels serveis, per fer una proposta per millorar les condicions laborals dels treballadors/es afectades per les externalitzacions i per fer una campanya pública perquè cap contractació externa de les que porta a terme la Generalitat pagui salaris per sota del que es considera el salari mínim de referència a Catalunya (a l'entorn de 1.250€). Prèviament, a la Generalitat ningú no hauria de cobrar per sota d'aquesta xifra.

La Intersindical-CSC també es compromet a liderar la lluita sindical contra una possible nova aplicació del 155 ja que considera que, quan l’estat va reprimir el nostre país a través de la Generalitat la resta de sindicats, amb molta més representació, no van jugar el paper que corresponia i que caldria organitzar-se millor i aprendre dels errors perquè no es tornin a repetir.

Valora
Rànquings
  1. Hi som: organitzar-nos i alçar-nos
  2. "La repressió no serveix per a tothom. Sempre n'hi ha uns quants que encara ens motiva més. I sort que en tenim, que sigui així."
  3. Rafa Burgos trenca el silenci: la primera investigació crítica sobre “la Caixa” arriba a les llibreries
  4. 200 professors d’arreu del món reclamen la llibertat de Pablo Hasél
  5. Poble Lliure denuncia el “silenci còmplice” davant els casos de transfuguisme vinculats a Aliança Catalana
  6. Llengua Morta debuta amb un single que reivindica llengua, País i futur
  7. El vídeo d’“Amb el cor” del Correllengua Agermanat supera les 15.000 visualitzacions en menys d’una setmana
  8. L’independentisme torna a omplir els carrers de Barcelona
  9. StopAgroparc denuncia una ofensiva judicial d’Ametller Origen contra l’ecologisme combatiu del Penedès
  10. 39 anys sense en Julià Babia "Nen"
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid