Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Lluita sindical
La Intersindical-CSC constitueix la sectorial de Generalitat i Ens Dependents

Proposen que a cap contractació externa es paguin sous per sota del salari mínim català

05/10/2019 Laboral

Després de ser primera força a les darreres eleccions sindicals de personal tècnic i administratiu a la Generalitat de Catalunya (pendents encara de la repetició dels comicis als serveis territorials de Girona), la Intersindical-CSC ha constituït aquest matí la sectorial de Generalitat i Ens Dependents.

A l’assemblea, duta a terme al Centre Cívic Fort Pienc de Barcelona, les persones afiliades i representants a les juntes de personal als comitès d’empresa, han debatut i aprovat les ponències estratègica i organitzativa, que defineixen tant el marc ideològic, el programàtic, així com el model d’acció sindical.

La Intersindical-CSC aposta, com a sindicat compromès amb la gestió pública dels recursos i dels serveis, per fer una proposta per millorar les condicions laborals dels treballadors/es afectades per les externalitzacions i per fer una campanya pública perquè cap contractació externa de les que porta a terme la Generalitat pagui salaris per sota del que es considera el salari mínim de referència a Catalunya (a l'entorn de 1.250€). Prèviament, a la Generalitat ningú no hauria de cobrar per sota d'aquesta xifra.

La Intersindical-CSC també es compromet a liderar la lluita sindical contra una possible nova aplicació del 155 ja que considera que, quan l’estat va reprimir el nostre país a través de la Generalitat la resta de sindicats, amb molta més representació, no van jugar el paper que corresponia i que caldria organitzar-se millor i aprendre dels errors perquè no es tornin a repetir.

Valora
Rànquings
  1. Quan tot falla, no és casualitat
  2. L’ANC convoca un acte a Lledoners en suport a Pablo Hasél, cinc anys després del seu empresonament
  3. Comunicat de la CACGi davant de la sanció de 300 euros al seu coordinador per la manifestació de Sant Martí Vell
  4. Carles Castellanos, Agustí Mayor i Softcatalà publiquen en línia el Diccionari de recursos lexicals, una eina clau per enriquir el català
  5. Som Poble–CUP denuncia que l’alcalde de Sant Martí Vell va mentir sobre la informació prèvia de la visita de la família reial
  6. 47è aniversari de l'assassinat de l'independentista Martí Marcó
  7. Filmin blanqueja la repressió i pren partit contra la llibertat
  8. Declara a Manresa l’activista independentista investigat per les protestes contra Felipe VI a Montserrat
  9. Educar sense comprendre el món
  10. Mig centenar de persones es planten a les oficines de Vandor per exigir la renovació dels contractes i denunciar lloguers il·legals
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid