Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Repressió
Un jove de la Seu Urgell a judici pels talls de carretera del 21-F

El cas ha estat arxivat per als altres sis denunciats, però els Mossos els han obert expedients administratius

03/08/2019 Drets i Llibertats

El Jutjat d’Instrucció 1 de la Seu d'Urgell ha acordat continuar el procediment contra un dels independentistes que van participar en el tall de carretera que es va fer el 21 de febrer passat a la Seu d'Urgell en el marc de la vaga general convocada aquell dia arreu de Catalunya. Se l'acusa d’"atemptat a l’autoritat" arran de denúncia que va presentar el Departament d’Interior.

Ara bé, tot i que el Jutjat ha arxivat el cas per als altres sis denunciats, els Mossos els han obert expedients administratius per manifestació no comunicada contra aquestes sis persones, a qui podrien imposar multes d’entre 600  i 30.000 euros persona.

El col·lectiu Encausades Alt Urgell i Alerta Solidària han qualificat aquests decisió  ‘d’absurda i mesquina’ en roda de premsa. En la s'ha llegit un comunicat en què afirmen que la valoració que en fan no és "ni de celebració ni de victòria, perquè el Jutjat ha decidit mantenir l’acusació contra el Pol".

Valora
Rànquings
  1. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  2. La màfia castellana
  3. Dos agents de la Guàrdia Civil, a judici per vexar un ciutadà per parlar català a l’aeroport del Prat
  4. La placa dedicada al creador de l’Estelada a Barcelona desapareguda des de l’any 2018 apareix finalment a Wallapop
  5. Vist per sentència el judici de la peça Sitjas Motor del cas Mercuri a l’Audiència de Barcelona
  6. Desenes de milers de persones col·lapsen Barcelona en la vaga de docents i metges
  7. Entitats ecologistes rebutgen el tancament de Collserola i alerten d’un “extermini desmesurat” del senglar
  8. Sant Jordi per la Llengua crida a una mobilització nacional davant l’emergència lingüística
  9. Revolta Pagesa se suma a les mobilitzacions dels docents
  10. La Fiscalia reconeix tortures a Via Laietana però arxiva el cas per falta d’autors
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid