Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Repressió
Un jove de la Seu Urgell a judici pels talls de carretera del 21-F

El cas ha estat arxivat per als altres sis denunciats, però els Mossos els han obert expedients administratius

03/08/2019 Drets i Llibertats

El Jutjat d’Instrucció 1 de la Seu d'Urgell ha acordat continuar el procediment contra un dels independentistes que van participar en el tall de carretera que es va fer el 21 de febrer passat a la Seu d'Urgell en el marc de la vaga general convocada aquell dia arreu de Catalunya. Se l'acusa d’"atemptat a l’autoritat" arran de denúncia que va presentar el Departament d’Interior.

Ara bé, tot i que el Jutjat ha arxivat el cas per als altres sis denunciats, els Mossos els han obert expedients administratius per manifestació no comunicada contra aquestes sis persones, a qui podrien imposar multes d’entre 600  i 30.000 euros persona.

El col·lectiu Encausades Alt Urgell i Alerta Solidària han qualificat aquests decisió  ‘d’absurda i mesquina’ en roda de premsa. En la s'ha llegit un comunicat en què afirmen que la valoració que en fan no és "ni de celebració ni de victòria, perquè el Jutjat ha decidit mantenir l’acusació contra el Pol".

Valora
Rànquings
  1. El baix relleu del Tibidabo que recorda la proclamació de la República Catalana torna a reivindicar-se com a símbol de memòria
  2. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines respon a la denúncia rebuda per l'alcalde de Sant Martí Vell
  3. Les biblioteques de Barcelona convoquen vaga indefinida per denunciar precarietat i manca de reconeixement
  4. Acció antimonàrquica contra la presència militar a l’Expojove de Girona
  5. 80 anys de la 1a conferència del FNC a Dosrius a la casa pairal d'Esteve Albert el 1946
  6. Tortosa acull el 23 d’abril una mobilització conjunta per la llengua amb el Correllengua Agermanat i Sant Jordi
  7. El fil que no es pot trencar
  8. Commemoracions de l'assassinat dels germans Badia
  9. "El català no és una opció, és la nostra manera de ser al món"
  10. Mor la històrica militant independentista Blanca Serra i Puig
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid