Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Repressió
Un jove de la Seu Urgell a judici pels talls de carretera del 21-F

El cas ha estat arxivat per als altres sis denunciats, però els Mossos els han obert expedients administratius

03/08/2019 Drets i Llibertats

El Jutjat d’Instrucció 1 de la Seu d'Urgell ha acordat continuar el procediment contra un dels independentistes que van participar en el tall de carretera que es va fer el 21 de febrer passat a la Seu d'Urgell en el marc de la vaga general convocada aquell dia arreu de Catalunya. Se l'acusa d’"atemptat a l’autoritat" arran de denúncia que va presentar el Departament d’Interior.

Ara bé, tot i que el Jutjat ha arxivat el cas per als altres sis denunciats, els Mossos els han obert expedients administratius per manifestació no comunicada contra aquestes sis persones, a qui podrien imposar multes d’entre 600  i 30.000 euros persona.

El col·lectiu Encausades Alt Urgell i Alerta Solidària han qualificat aquests decisió  ‘d’absurda i mesquina’ en roda de premsa. En la s'ha llegit un comunicat en què afirmen que la valoració que en fan no és "ni de celebració ni de victòria, perquè el Jutjat ha decidit mantenir l’acusació contra el Pol".

Valora
Rànquings
  1. El passat i el present de l'independentisme es troben a Girona en la presentació del curtmetratge "Badia"
  2. Quan el poder parla al poble com si fos menor d’edat
  3. El Correllengua 2026 homenatjarà Josep Maria Espinàs en l'acte d'inici de la campanya al Palau Robert
  4. El SEPC convoca vaga estudiantil el 26 de maig a universitats i secundària dels Països Catalans
  5. Santa Coloma de Farners impulsa un Cicle de Memòria Antifeixista pels 90 anys de l’assassinat de les germanes Buxadé
  6. La Plataforma Salvem la Unió Cooperatista Barcelonesa demana la mediació del Papa per recuperar l’edifici de la UCB
  7. Reeixida organitza un acte el proper divendres a Girona
  8. Convocada la 94a concentració per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria antirepressiva
  9. La CUP reclama clausurar l’activitat il·legal de la Gola del Fluvià i comprar els terrenys aquest 2026
  10. La fundació Reeixida, denuncia censura en un homenatge als germans Badia celebrat en un edifici de la Generalitat a Girona aquest divendres
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid