Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Lluita institucional
La CUP trasllada a ERC i ECP la seva proposta programàtica a Tarragona

La Candidatura d’Unitat Popular ha fet arribar la seva proposta programàtica aprovada en la passada assemblea oberta a ERC i ECP

28/06/2019 Política

La CUP valora positivament “que ens haguem pogut trobar per fi a tres bandes”, després de la reunió amb els partits que configuren el govern de l’Ajuntament de Tarragona. Després que ERC i ECP hagin confirmat que el seu full de govern i cartipàs són modificables, els anticapitalistes han pogut presentar els eixos temàtics i compromisos per garantir una transformació real i sòlida a Tarragona sorgits de la passada assemblea oberta per tal de poder-los incloure en un possible acord.

Es tracta d’un document de propostes clau per iniciar les negociacions i per tal que el canvi de govern a l’Ajuntament no sols signifiqui un canvi de sigles i cares, sinó un inici de transformació en la dinàmica del govern front aquells principals temes que afecten actualment la ciutat en diferents matèries: urbanisme, habitatge, patrimoni, igualtat de gènere, transparència i participació. Al mateix temps, els cupaires han demanat conèixer l’acord polític de l’equip de govern i s’han compromès a facilitar a ERC i ECP una proposta de canvi de cartipàs.

Les tres formacions s’han emplaçat a trobar-se la setmana del 15 juliol per parlar del text refós del programa polític a tres bandes, la calendarització dels tempos, així com els indicadors per avaluar el compliment dels acords programàtics i la modificació del cartipàs. Tot plegat, després que cada formació hagi pogut dur a terme els seus processos deliberatius.

La CUP segueix mantenint “la voluntat de la nostra assemblea d’incorporar-nos abans de l’agost al govern municipal”, tot i que han mostrat certa flexibilitat davant les demandes de l’equip de govern del consistori.

 

Valora
Rànquings
  1. La vaga general de l'11 de novembre pren força amb una seixantena de comitès actius arreu de Catalunya
  2. La reivindicació de memòria a Via Laietana 43 arriba a la concentració número 100
  3. Cent concentracions davant de Via Laietana 43 per exigir la fi dels usos policials i recuperar la memòria de la repressió
  4. La crisi crònica de l'estat espanyol i unes eleccions que no resoldran res
  5. Ecologistes en Acció alerta del risc d’allargar la vida de les nuclears catalanes, 37 anys després de l’accident de Vandellòs I
  6. L'Institut d'Estudis Catalans acull una jornada sobre les reclusions femenines i les presons de dones
  7. La catalanofòbia continua afeblint l'ús social del català i obliga a repensar les polítiques de normalització lingüística
  8. El personal educatiu decidirà en una consulta la continuïtat de les vagues després de l'11-N
  9. El personal de les biblioteques públiques catalanes manté les mobilitzacions per reclamar millores laborals
  10. Àlex Romaguera: «La Transició també s'ha legitimat silenciant les víctimes de la repressió de l'estat espanyol»
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid