Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Repressió
Alerta Solidària crida a contrar-se a la ciutat de la Justícia de Barcelona en suport dels 5 detinguts antifeixistes

A les 12.30 per a exigir la immediata posada en llibertat de les persones detingudes i el cessament immediat del Conseller d'Interior

13/06/2019 Drets i Llibertats

Al llarg del dia d'ahir, els Mossos d'Esquadra han detingut a, com a mínim, cinc persones, una d'elles menor d'edat i han citat a declarar en seu policial una sisena persona menor d'edat. La citació està relacionada per la seva participació en la manifestació contra l'acte de VOX a la Plaça Espanya de Barcelona el passat 30 de març. Els detinguts passaran avui a disposició judicial.

Cal recordar que aquella manifestació es va saldar amb set persones detingudes, una d'elles, la companya antifeixista Ruth, va romandre en presó preventiva durant una setmana.

Segons Alerta Solidària, "fa un mes la nova Circular de la Fiscalia General de l'Estat sobre delictes d'odi generava certa alarma per la clara voluntat de perseguir l'antifeixisme. Però no és res de nou, aquesta operació instada directament per Mossos d'Esquadra, ja és una més de les que ens tenen acostumats. La persecució de l'antifeixisme ve de lluny, però no ens aturaran, no passaran".

Davant d'aquests fets, Alerta Solidària ha fet una crida a la mobilització en solidaritat amb les persones detingudes i per plantar cara al feixisme i aquells que el normalitzen i emparen. "l animem a participar demà de la solidaritat a la Ciutat de la (in)Justícia de Barcelona a les 12.30 per a exigir la immediata posada en llibertat de les persones detingudes i el cessament immediat del Conseller d'Interior que, novament, des del seu despatx, assenyala i deté a les persones que lluiten per una societat lliure de feixisme".

Valora
Rànquings
  1. Membres de la CACGI tallen l'accés a les ruïnes d'Empùries on s'ha de reunir avui els Borbons
  2. Boicot, talls de carretera i estelades per mar: l'antimonarquisme planta cara a la visita dels Borbons a Empúries
  3. La Fundació Reeixida reivindica els 43 independentistes morts i ferits durant la resistència al cop d'estat del 18 de juliol de 1936
  4. L'ANC protesta contra la visita de Felipe VI al Liceu i denuncia que la monarquia «no té cap legitimitat a Catalunya»
  5. Xavier Barberà: «Els independentistes també lluitem pel nostre alliberament de classe»
  6. Ramon Usall: "Existeixen pocs instruments d'espanyolització més eficaços que la selecció espanyola de futbol"
  7. La 58a Universitat Catalana d'Estiu sota el lema «Països Catalans més que mai: desenvolupament o progrés»
  8. Homenatge als "Patriotes" que fa seixanta anys van segrestar la Mare de Déu de Núria per desafiar el franquisme
  9. El Pi de les Tres Branques tornarà a reunir l'independentisme
  10. Accions de protesta contra CaixaBank (patrons de la Fundación Princesa de Girona) i la mateixa seu de la FPdGi una setmana abans dels actes Borbònics a Catalunya
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid