Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Municipals 2019
La CUP de Tàrrega es proposa posar la mobilitat i l'urbanisme al servei de les persones

La formació aposta per destinar més pressupost a fer la ciutat accessible i des d'una mirada de gènere, i es fixa com a objectius la nova passarel·la de vianants sobre el riu Ondara i el desviament del trànsit de la C-14

13/05/2019 Política

La CUP de Tàrrega ha manifestat que un dels objectius prioritaris del seu futur mandat serà l'execució del pla de mobilitat a curt termini, i donar prioritat a les inversions per fer que les voreres i els equipaments municipals siguin accessibles i estiguin adaptats també per a persones amb mobilitat reduïda. També tenen com a prioritat senyalitzar els carrils bici per millorar la seguretat de les persones que usen la bicicleta i endegar campanyes als centres educatius, ja que “fomentar la seguretat comença pel civisme.”

Precisament els cupaires remarquen que “el pas de la C-14 és el principal escull per millorar la seguretat del trànsit, i que caldrà prendre mesures valentes per canviar ja aquesta situació”. Primerament, aposten per desviar el trànsit pesat de la C-14 per evitar el seu pas pel centre, i en segon lloc manifesten la “intenció d'executar el projecte de la passarel·la sobre l'Ondara, per tal d'unir la zona esportiva amb el barri del Carme i del Nord, donant així una alternativa segura i més ràpida a vianants i ciclistes”.

Per altra banda, la formació creu imprescindible començar a pensar l'urbanisme sota la perspectiva de gènere, sobretot repensant l'enllumenat, la situació de lavabos públics i l'accés i millora de determinats equipaments.

A aquests objectius caldrà destinar una partida fixa del pressupost, que per a nosaltres suposa una inversió de futur, una inversió en béns intangibles però irrenunciables, com són el benestar i la igualtat de les persones.”

Valora
Rànquings
  1. Dones dels Països Catalans convoquen una trobada a València per commemorar el 8 de Març
  2. Tenim història, tenim futur (a propòsit de la imminent publicació del llibre sobre el PSAN-PROVISIONAL)
  3. Presentació dels llibres de Joan Rocamora, fundador de Llibertat, a Mataró
  4. "Xiuxiuejar" l'enèsim intent de xarxa social catalana que aquest cop podria triomfar
  5. La Intersindical acusa CCOO i UGT de “traïció” i crida a desbordar-los amb una vaga massiva a l’educació
  6. Policies? Parlem-ne
  7. La CUP de Blanes aposta pel tren-tram amb Lloret i rebutja reactivar el projecte de la C-32
  8. La sectorial de Dones de l’ANC denuncia el “colonialisme espanyol” en el manifest i convoca mobilitzacions
  9. Poble Lliure reivindica el 8M sota el lema “Dones lliures en una Terra Lliure”
  10. Junts i la CUP acorden un govern de coalició a Tàrrega i presentaran una moció de censura
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid