Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Municipals 2019
Dolors Sabater: “A Barcelona, Badalona, Sabadell, Ripollet i Cerdanyola han de continuar els governs del canvi”

Reivindica la feina feta pels ajuntaments del canvi i demana 4 anys més per acabar les grans transformacions iniciades en Drets socials, transparència, participació i mobilitat especialment.

22/05/2019 Política
Sota el lema “Ciutats del Canvi, Ciutats Valentes”, les bases de Podem organitzades dins de Guanyem Badalona En Comú avui dimarts 21 de maig, a la Plaça de La Segona República del barri de Lloreda (Badalona) han celebrat un acte on la candidata Dolors Sabater, després d'explicar i reivindicar la contribució del govern del que va ser alcaldessa a la xarxa d'ajuntaments del canvi, ha manifestat “la seva confiança en que els governs del canvi iniciats el 2015 puguin revalidar-se el 26 de Maig”. Dolors Sabater ha assegurat “que tant de bo a cada municipi del canvi es puguin reeditar governs plurals d'esquerres transformadores”, i ha apostat per donar la màxima força possible a les candidatures que a cada municipi tinguin més possibilitats de continuar amb el projecte municipalista. “La gent normal, la gent comuna ens hi juguem massa”, ha dit Sabater.

Durant aquest acte, s'han pogut escoltar diversos missatges de suport, en forma de vídeo, a la candidatura liderada per Dolors Sabater de diferents alcaldes, alcaldesses i representants de forces polítiques del canvi d’arreu de l’Estat. Pedro Santisteve, alcalde de Saragosa (de Zaragoza En Común); Martiño Noriega, alcalde de Santiago de Compostela (de Compostela Aberta); Raúl Camargo, diputat per l’assemblea de Madrid per Podemos; o Ganemos Córdoba, entre d’altres, han manifestat el seu suport a la candidatura la Badalona Valenta, encapçalada per Dolors Sabater.

L’acte estava plantejat com una conversa de balanç de les candidatures del canvi en el darrer mandat entre la candidata a l’alcaldia, Dolors Sabater, i del professor de Ciències polítiques i cofundador de Podemos, Jaime Pastor.

Valora
Rànquings
  1. Unió de Pagesos es mobilitzarà a Barcelona per exigir mesures urgents que garanteixin el futur de la pagesia
  2. Arran impulsa 65 comitès juvenils arreu dels Països Catalans per preparar la vaga general
  3. «Enigma», un documental sobre la resistència de les nacions sense estat, inicia una campanya de micromecenatge
  4. Els conductors dels autobusos de Girona anuncien que no faran els serveis especials de Fires per la manca de vehicles
  5. 86 anys després de l'afusellament de Lluís Companys, continua pendent la reparació institucional de l'estat espanyol
  6. La reivindicació de memòria a Via Laietana 43 arriba a la concentració número 100
  7. Què fem el 29 de novembre els independentistes d’esquerres?
  8. L'ANC il·lumina el Montseny amb 60 farells per reivindicar que l'independentisme continua dempeus
  9. La catalanofòbia continua afeblint l'ús social del català i obliga a repensar les polítiques de normalització lingüística
  10. Ecologistes en Acció alerta del risc d’allargar la vida de les nuclears catalanes, 37 anys després de l’accident de Vandellòs I
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid