Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Municipals 2019
Dolors Sabater: “A Barcelona, Badalona, Sabadell, Ripollet i Cerdanyola han de continuar els governs del canvi”

Reivindica la feina feta pels ajuntaments del canvi i demana 4 anys més per acabar les grans transformacions iniciades en Drets socials, transparència, participació i mobilitat especialment.

22/05/2019 Política
Sota el lema “Ciutats del Canvi, Ciutats Valentes”, les bases de Podem organitzades dins de Guanyem Badalona En Comú avui dimarts 21 de maig, a la Plaça de La Segona República del barri de Lloreda (Badalona) han celebrat un acte on la candidata Dolors Sabater, després d'explicar i reivindicar la contribució del govern del que va ser alcaldessa a la xarxa d'ajuntaments del canvi, ha manifestat “la seva confiança en que els governs del canvi iniciats el 2015 puguin revalidar-se el 26 de Maig”. Dolors Sabater ha assegurat “que tant de bo a cada municipi del canvi es puguin reeditar governs plurals d'esquerres transformadores”, i ha apostat per donar la màxima força possible a les candidatures que a cada municipi tinguin més possibilitats de continuar amb el projecte municipalista. “La gent normal, la gent comuna ens hi juguem massa”, ha dit Sabater.

Durant aquest acte, s'han pogut escoltar diversos missatges de suport, en forma de vídeo, a la candidatura liderada per Dolors Sabater de diferents alcaldes, alcaldesses i representants de forces polítiques del canvi d’arreu de l’Estat. Pedro Santisteve, alcalde de Saragosa (de Zaragoza En Común); Martiño Noriega, alcalde de Santiago de Compostela (de Compostela Aberta); Raúl Camargo, diputat per l’assemblea de Madrid per Podemos; o Ganemos Córdoba, entre d’altres, han manifestat el seu suport a la candidatura la Badalona Valenta, encapçalada per Dolors Sabater.

L’acte estava plantejat com una conversa de balanç de les candidatures del canvi en el darrer mandat entre la candidata a l’alcaldia, Dolors Sabater, i del professor de Ciències polítiques i cofundador de Podemos, Jaime Pastor.

Valora
Rànquings
  1. Catalunya Nord reivindicarà a Perpinyà esborrar la frontera imposada pel Tractat dels Pirineus
  2. Josep Marlès, un dels protagonistes de Prats de Molló: «Allò va ser realment molt important»
  3. L'OJS convoca una manifestació juvenil el 7-N per denunciar la precarietat i preparar la vaga general
  4. El sindicalisme combatiu convoca una manifestació alternativa per a la vaga general a Barcelona
  5. Estat Català publica les biografies de 120 participants en els Fets de Prats de Molló
  6. Cinc mesos de vaga indefinida a les biblioteques de Barcelona sense una solució al conflicte laboral
  7. Fem Catalunya Nord presentarà el Manifest de Perpinyà coincidint amb la Diada del 7 de novembre
  8. Llibertat.cat, vint anys amb veu pròpia
  9. El Sindicat de Llogateres reforça la mobilització per l'habitatge en el camí cap a la vaga general
  10. Provocació francesa mentre els nord-catalans denuncien el Tractat dels Pirineus
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid