Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Municipals 2019
Anna Gabriel posa la veu a l’anunci electoral de la CUP

Amb l’eslògan ‘Atreveix-te’ es vol fer una crida a capgirar-ho tot

10/05/2019 Política
La Candidatura d’Unitat Popular ha presentat el seu anunci electoral «Atreveix-te», que s’emetrà a les diverses televisions públiques i que compte amb la veu de l’ex diputada de la CUP, Anna Gabriel, que actualment es troba a l’exili.

Amb el vídeo «Atreveix-te», la CUP ha volgut fer una crida a la responsabilitat col·lectiva, a capgirar-ho tot i a escollir entre les empreses privades, que tenen el monopoli dels serveis públics, i qui vol municipalitzar sense embuts i recuperar allò que és de totes; entre qui vol escapçar la capacitat popular de decidir sobre totes les coses o qui vol recuperar la sobirania popular per intervenir políticament en tot allò que afecta a les nostres vides; entre qui porta massa anys fent de l’esfera política un modus vivendi de preservació dels seus privilegis o qui sap que quan hi és la CUP, les coses canvien.

Per tant, la formació es reivindica com a única opció política garant de la transformació real i de realitzar canvis profunds a les institucions, per impulsar polítiques de baix cap a dalt i des del moviment popular, que tinguin la finalitat de posar les institucions al servei de la gent.

Valora
Rànquings
  1. "La repressió no serveix per a tothom. Sempre n'hi ha uns quants que encara ens motiva més. I sort que en tenim, que sigui així."
  2. Hi som: organitzar-nos i alçar-nos
  3. 200 professors d’arreu del món reclamen la llibertat de Pablo Hasél
  4. Protesta contra l’ús de bases militars per a la formació d'Agents Rurals
  5. "Memòria i compromís: encara hi ha combat" al Centre Artesà Tradicionàrius de Barcelona
  6. Poble Lliure denuncia el “silenci còmplice” davant els casos de transfuguisme vinculats a Aliança Catalana
  7. StopAgroparc denuncia una ofensiva judicial d’Ametller Origen contra l’ecologisme combatiu del Penedès
  8. Llengua Morta debuta amb un single que reivindica llengua, País i futur
  9. Concentració davant Via Laietana 43 per reclamar memòria i reparació
  10. El vídeo d’“Amb el cor” del Correllengua Agermanat supera les 15.000 visualitzacions en menys d’una setmana
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid