Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Municipals 2019
La CUP de Tarragona fa públic el lema de la campanya" Des dels carrers, decidim les regles del joc"
08/05/2019 Política

Aquest matí la CUP de Tarragona ha fet públic el lema “Decidim les regles del joc” amb el qual encara la campanya per a les eleccions municipals que comença el proper divendres 10. La formació l’ha presentat a través d’una acció a la Rambla Nova, col·locant el seu cartell de campanya en gran format sobre la cartellera que indicava la ja obsoleta programació del Teatre Tarragona.

El lema complet, “Des dels carrers, decidim les regles del joc”, marca una continuïtat amb el lema de precampanya “Redibuixem Tarragona”. Els cupaires, que en aquestes darreres setmanes han estat fent èmfasi en la necessitat de transformar o “redibuixar” la ciutat, exposen amb el nou lema la manera de fer aquesta transformació. La CUP no vol millorar el model obsolet de fer política municipal sinó canviar-lo radicalment, i afirma que l’única via per fer-ho és des de la base, des dels carrers, per posar la vida al centre.

La imatge del cartell de campanya que s’ha presentat avui és una xarranca, el joc infantil de carrer que aquí transmet la idea de recuperació de l’espai públic i de construir una Tarragona viva i participativa. Cada requadre que composa la xarranca representa un dels eixos programàtics de la formació: inclusió i igualtat social, alliberament nacional, feminisme, economia social solidària, model urbà, medi ambient, llengua, patrimoni i cultura i radicalitat democràtica.

L’acció que ha dut a terme aquest matí l’assemblea local de la CUP tenia un aspecte de protesta pel fet d’utilitzar la cartellera on es podia llegir l’antiga programació del Teatre Tarragona, un teatre que fa mesos que resta tancat per l’esfondrament de part del sostre i pel qual molta de la programació teatral de la ciutat s’ha hagut de cancel·lar. La formació reivindica la necessitat que hi hagi cartelleres populars arreu de la ciutat per tal que el teixit associatiu pugui fer difusió de les seves activitats i critica que les úniques cartelleres que hi ha siguin d’ús exclusiu de l’Ajuntament.

 

 


Valora
Rànquings
  1. "La repressió no serveix per a tothom. Sempre n'hi ha uns quants que encara ens motiva més. I sort que en tenim, que sigui així."
  2. El CAT Tradicionàrius s’omple per commemorar el Dia del Combatent Català
  3. Prats de Molló i la Presta viurà aquest diumenge les Festes de l´Ós
  4. Protesta contra l’ús de bases militars per a la formació d'Agents Rurals
  5. "Memòria i compromís: encara hi ha combat" al Centre Artesà Tradicionàrius de Barcelona
  6. Paraules per a l’Acte «Més memòria històrica» del 19 de febrer del 2026
  7. Concentració davant Via Laietana 43 per reclamar memòria i reparació
  8. Alerten que la privatització de CASA47 posa en risc 17.324 famílies que viuen en pisos de la Sareb
  9. Poble Lliure reclama eleccions immediates i acusa Illa d’incapacitat davant la crisi social
  10. Aplec de la Muntanyeta de Sant Antoni de Betxí
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid