Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
LGTBI
Valls comença la primera setmana dedicada al col·lectiu LGTBI

Sota el títol “Ensenya la ploma”, conté exposicions, xerrades, presentacions de llibres i documentals

22/01/2019 Gènere
La inauguració a Valls aquest dilluns de l’exposició “Som Així. Quotidianitats  lèsbiques” ha donat el tret de sortida a la primera setmana LGTBI de  Valls, organitzada pel Casal Popular la Turba. L’exposició serà al pati  de l’Institut d’Estudis Vallencs fins el diumenge 27, dia en què a Valls  es celebra la festa de la calçotada.

Amb la voluntat de representar tota la diversitat del col·lectiu, la  setmana LGTBI de Valls inclou propostes molt diverses. Aquest dimecres  Sebastià Portell presenta l’antologia de poesia LGTBQ catalana “Amors  sense casa”. També en l’àmbit literari però en el seu vessant infantil  divendres hi ha la presentació dels llibres “Amb la Tango són tres” i  “Ara em dic Joana”. Pels amants de l’audiovisual, la setmana LGTBI  permetrà veure el documental “Tchindas”, de Marc Serena, amb el Carnaval  i la transsexualitat a Cap Verd com a eix de l’obra (divendres, 21h).

La taula rodona sobre el col·lectiu LGTBI en un entorn no metropolità  serà l'inici a les activitats de dissabte. L’activitat pretén reflexionar amb diverses entitats del territori, com Gènere  Lliure, H2O, Croma o l’Observatori Contra l’Homofòbia de la realitat del  col·lectiu al Camp de Tarragona. El mateix dissabte també hi haurà un  show amb la Brigitta Lamoure, coneguda pel seu programa de televisió a betevé. A més, hi haurà un dinar popular, pel qual cal reservar tiquet,  i una festa vespertina.

L’objectiu de la primera setmana LGTBI de Valls és visibilitzar el  col·lectiu a la ciutat i poder gaudir de propostes culturals que sovint  queden fora de l’abast de la ciutat. A més, també pretén ser un punt de  trobada i reflexió sobre el propi col·lectiu al Camp de Tarragona. Les jornades han comptat amb el suport de diverses entitats, com les  llibreries Roca i Tram, Saurines Audiovisuals, Llumull Accions  Audiovisuals, l’Institut d’Estudis Vallencs i l’Antena del Coneixement  de la URV.
Valora
Rànquings
  1. Unió de Pagesos es mobilitzarà a Barcelona per exigir mesures urgents que garanteixin el futur de la pagesia
  2. Arran impulsa 65 comitès juvenils arreu dels Països Catalans per preparar la vaga general
  3. L'ANC il·lumina el Montseny amb 60 farells per reivindicar que l'independentisme continua dempeus
  4. «Enigma», un documental sobre la resistència de les nacions sense estat, inicia una campanya de micromecenatge
  5. Els conductors dels autobusos de Girona anuncien que no faran els serveis especials de Fires per la manca de vehicles
  6. 86 anys després de l'afusellament de Lluís Companys, continua pendent la reparació institucional de l'estat espanyol
  7. Què fem el 29 de novembre els independentistes d’esquerres?
  8. Poble Lliure i La Forja denuncien el colonialisme espanyol i reivindiquen que el 12 d’octubre no hi ha res a celebrar
  9. El Correllengua 2026 continua estenent-se pel país amb activitats culturals i una jornada sobre les biblioteques catalanes
  10. La reivindicació de memòria a Via Laietana 43 arriba a la concentració número 100
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid