Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Nadal'18
Guanyem Badalona obre l’Ateneu Carme Claramunt durant festes de Nadal amb cultura i consum crític

Dolors Sabater presentarà dissabte un llibre il·lustrat sobre desitjos d’any nou per Badalona. L’Ateneu Carme Claramunt acollirà, des de dissabte fins a Reis, a més d’una vintena de cooperatives i entitats socials de la comarca i diferents activitats culturals

19/12/2018 Cultura

Guanyem Badalona en Comú ha presentat avui la seva campanya destinada a dinamitzar el seu Ateneu, i el Passeig de La Salut on s’ubica, durant les Festes de Nadal. A partir d’aquest dissabte 22 de desembre i fins a la nit de Reis el 5 de gener, l’Ateneu Carme Claramunt (situat al Passeig de La Salut 98, Badalona) romandrà obert els dies laborables de 10 a 13h i de 17 a 20h, i les vigílies de dies festius només de 10 a 13h. La formació municipalista liderada per Dolors Sabater ha presentat avui el programa d’activitats que oferirà l’Ateneu durant les festes nadalenques. “Obrir l'Ateneu és obrir-nos a la ciutat i al barri per Nadal. Unes festes que nosaltres entenem com una oportunitat de fer xarxa, trobar-nos, promoure la creativitat i la participació i reflexionar sobre el consum de manera crítica”, ha declarat Dolors Sabater.

Mostra d’Economia Social i Solidària

Principalment, i co-organitzat amb l’Ateneu Cooperatiu del Barcelonès Nord, es podrà trobar la Mostra de l’Economia Social i Solidària del Barcelonès Nord. Una exposició amb presència de diferents cooperatives, entitats i projectes englobades dins l’Economia Social de Badalona, Santa Coloma i Sant Adrià. Les persones que vulguin assistir, de manera gratuïta, es podran informar dels serveis i productes que ofereixen les cooperatives presents que seran, entre d’altres, les cooperatives Gramagraf (imprenta), Som Mobilitat (transport), Som Energia, Aberdeen (escola d'idiomes de Gramenet), Capfoguer i La Sargantana (restaurants), la Llar d’infants Solets, AmBici (missatgeria), acompanyades també per la Federació de Cooperatives de Catalunya. A més seran presents per presentats els seus projectes socials i solidaris el Teatre Social La Llavor; les Fundacions Badalona Capaç, La Salut Alta i l’Ateneu Sant Roc; el col·lectiu social de noves tecnologies LlefiàNet; les cooperatives de consum El Garrofer i Conreu Sereny… entre d’altres. La col·laboració amb l’Ateneu Cooperatiu tindrà el seu moment culminant amb l’organització de la xerrada “Històries i reptes del cooperativisme a Badalona”, que es celebrarà el dijous 3 de gener a les 19h amb Jordi Albaladejo (historiador expert en cooperativisme) i Anna Abellán (coordinadora de l’Ateneu Cooperatiu Barcelonès Nord).

Activitats culturals

Paral·lelament a la mostra, a l’Ateneu es celebraran durant aquests dies diferents activitats culturals infantils. El mateix dissabte 22 durant el matí hi haurà un taller de decoracions d’arbres i a la tarda un taller per construir “cagatiós” de filferro, a més d’un taller per adults de txikung (teràpia medicinal d’origen xinès). La setmana vinent, passades les festes de Nadal i Sant Esteve, als matins hi hauran taller de manualitats per a construir un cotilló de cap d’any i un taller infantil de cuina freda. Divendres 4, i ja pensant en la cavalcada de Reis, es farà un taller per construir el teu propi fanalet.

A més, Dolors Sabater, autora del conte infantil “El fanalet d’en Tasi”, farà una lectura del conte destinada als i les infants divendres 28 de desembre, i dimecres 2 i 3 de gener, a les 18h.

Dolors Sabater presenta un llibre sobre desitjos d’any nou

Aprofitant les festes nadalenques i les activitats a l’Ateneu, Dolors Sabater, alcaldessa de Badalona fins al juny de 2018 i candidata de Guanyem Badalona en Comú a les municipals de maig de 2019, presentarà un llibre en format regal que és un recull de desitjos i propòsits per a l’any nou que comença. El llibre, que porta per títol ‘Somiant Badalona’ i que està il·lustrat per Laia Giné, es presentarà oficialment dissabte 22 a les 12h al mateix Ateneu Carme Claramunt i anirà acompanyat amb la celebració d’un vermut.

Valora
Rànquings
  1. 40è Aniversari de la mort de l'independentista i comunista Quim Sànchez
  2. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  3. Dues mobilitzacions a l’Hospitalet contra la visita de Felipe VI en ple centenari imposat pel PSC-PSOE
  4. Xirinacs i la força de plantar-se: 1975 i 2017, la mateixa lliçó
  5. Protestes i crítiques a Girona per l’acte de la Fundació Princesa de Girona amb presència d’Illa
  6. L’estat espanyol reconeix Txiki i Otaegi com a víctimes i anul·la el seu Consell de Guerra
  7. 50è aniversari de la plantada de Xirinacs per l’amnistia
  8. Una cita per pensar el futur del país sota l’horitzó de la ruptura
  9. En memòria de Glòria Aguilera, companya i referent
  10. FETAP-CGT aporta un nou informe que assenyala greus fallades de la Generalitat en la gestió de la DANA del 2024
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid