Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Feixisme
Elaboren un mapa de la violència ultra als Països Catalans

En una primera fase, s'han basat en la cronologia dels incidents violents que va patir a Catalunya el darrer trimestre de 2017 recopilada per en Jordi Borràs a l’annex de l’Anuari Mèdia.CAT, que elabora el Grup de Periodistes Ramon Barnils.

16/09/2018 Política

El Col·lectiu ComuniCATs ha elaborat un mapa geolocalitzant els incidents violents de caràcter catalanòfob que s’estan produint en gran nombre als Països Catalans, tenint en compte que mentre que el moviment independentista per la República es caracteritza per una resistència activa noviolenta, exercida a través de manifestacions, mobilitzacions i iniciatives de caràcter cívic i en positiu, les respostes per la part espanyola han estat i segueixen sent amenaces, insults, campanyes de desprestigi, actes vandàlics i assalts, llançament d’objectes, agressions físiques i de caràcter verbal i, fins i tot, perdigonades.

Es tracta de deixar constància visual d’aquests fets tan greus i, atesa la continuïtat dels incidents, amb l’objectiu d’incorporar-ne els que s’han vingut produint amb posterioritat a l’11 de desembre de 2017 fins ara. És per això que us demanem la vostra col·laboració per anar completant-lo. Els hi podeu fer arribar un missatge al correu electrònic (comunicatsinfo@protonmail.com).

En una primera fase, el col·lectiu s'ha basat en la cronologia dels incidents violents que va patir a Catalunya el darrer trimestre de 2017 recopilada per en Jordi Borràs a l’annex de l’Anuari Mèdia.CAT, que elabora el Grup de Periodistes Ramon Barnils.  En transposar aquestes dades el mapa, la situació pren encara una dimensió més rellevant: es palesa de manera gràfica la magnitud de la situació que es pateix, i que en realitat se segueix patint de manera reiterada.

Valora
Rànquings
  1. Els lluitadors catalans per la llibertat seran finalment recordats a l’Alt Empordà
  2. Pobles i nacions davant el despotisme imperial
  3. Posar fil a l’agulla, cap a la ruptura amb el règim del 78
  4. Girona acollirà una jornada de Dones dels Països Catalans per teixir xarxa i analitzar la situació de la llengua
  5. Països Catalans, la mata de jonc resisteix
  6. La CUP organitza a Sant Pol de Mar una jornada sobre llengua, construcció i alliberament nacional
  7. L’Ateneu Barcelonès acollirà un debat sobre la proposta “3 repúbliques, 1 confederació” amb Antoni Infante
  8. S’inauguren les primeres senyalitzacions de les rutes de la llibertat a Colera, Molinàs i Llançà
  9. 93a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
  10. El Correllengua Agermanat omple Palma i reafirma la llengua com a nexe dels Països Catalans
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid