Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Contra el 155
Treballadors de la Generalitat vesteixen de groc la plaça Catalunya contra el 155

"Cada dia de 155 és un atemptat a la democràcia i a les llibertats fonamentals. Exigim la restitució de les institucions catalanes i la #LlibertatPresosPolítics. No acatarem imposicions".

17/02/2018 Política

Aquest divendres, treballadors i treballadores de la Generalitat s'han concentrat a la plaça de Catalunya amb globus de color groc contra el 155 i per l'allibeament dels presos polítics. S'¡han corejat crits com el de "Ni un pas enrere"

Paral·lelament s'han mantingut les protestes davant dels centres de l'Administració catalana arreu del territori

Valora
Rànquings
  1. "Temps de mobilització"
  2. GETE-Ecologistes en Acció amb el del veïnat afectat per l’activitat de l’empresa KRONOSPAN TORTOSA
  3. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines provoca la desconvocatòria d’un acte organitzat per la Fundación Princesa de Girona
  4. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines denuncia la col·laboració de l’Institut Santiago Sobrequés amb la Fundación Princesa de Girona
  5. 50è aniversari de la Declaració conjunta d'ETA, PSAN(P) i UPG per adherir-se a la Carta de Brest
  6. Treballadors per la Independència de l'ANC s'han concentrat davant del Foment del Treball
  7. La plataforma SOS Baix proposa que el Parlament aprovi una llei per preservar el delta del Llobregat
  8. Naix 'Lo Pregó de la Franja', nou mitjà digital de la Franja de Ponent
  9. Cal repensar el model sindical
  10. Ai, Castella castellana, no t’hagués conegut mai!
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid