Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
COL·LABORACIONISME
Protestes per la presència de la Guàrdia Civil a Cala Montgó

L'estiu passat el càmping Illa Mateua va ser notícia perquè va organitzar una performance amb el Grup Especial d'Activitats Aquàtiques (GEAS) de la Guàrdia Civil

26/10/2017 Drets i Llibertats

Ahir l'ANC de l'Escala va denunciar el trasllat de desenes d'agents de la Guàrdia Civil al càmping Illa Mateua (situat a la Cala Montgó) i  al vespre es van concentrar diversos veïns davant les portes de l'establiment per mostrar la disconformitat per la presència dels agents al poble.

L'estiu passat el càmping Illa Mateua (propietat de Martí Guillem, que ha rebut algunes crítiques al seu mur de Facebook  per la presència dels guàrdies civils) va ser notícia perquè va organitzar una performance amb el Grup Especial d'Activitats Aquàtiques (GEAS) de la Guàrdia Civil.

Valora
Rànquings
  1. La policia local de Lloret intimida a una ciutadana que volia penjar una estelada
  2. La Trobada de Dones dels Països Catalans al País Valencià reforça la coordinació feminista i nacional
  3. Commemoració del 50è aniversari de l’assassinat d’Oriol Solé Sugranyes en la 91a concentració de Via Laietana 43
  4. “La revolució pendent” reivindica la memòria combativa del PSAN-P i interpel·la el present de l’independentisme
  5. Les continuïtats de l’independentisme
  6. "PSUC, PSAN, PTE... no trepitgeu al pobre obrer"
  7. El Correllengua i la Franja.
  8. Baltasar Garzón presidirà la ‘Comissió de la Veritat’ enmig de crítiques pel seu paper en causes vinculades a denúncies de tortura
  9. Reivindiquen que el "dia de les bromes" sigui l'1 d'abril
  10. Setmana Santa: el xantatge lingüístic
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid