Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
CUP GIRONA
La CUP demana apartar Girona SA d'AGISSA i que els ajuntaments n'assumeixin la gestió

La formació reclama mesures dràstiques per garantir una gestió transparent i el bon curs de la investigació judicial

11/05/2017 Política
CUP-Crida per Girona CUP-Crida per Girona

La CUP-Crida per Girona ha demanat al govern gironí que prengui mesures dràstiques, d’acord amb la resta de consistoris implicats, davant de la greu situació en què es troba l’empresa mixta d’aigües AGISSA. Cal recordar que tant l’actual conseller delegat com l’anterior estan essent investigats per haver gestionat de forma delictiva la societat, i que la cúpula d’AGISSA està obstruint l’accés a la informació i documentació per part dels consistoris.

Davant d’aquesta situació, la CUP-Crida per Girona ha exigit al govern de la ciutat que aparti d’una vegada Girona SA i els seus directius del servei municipal d’aigua, sanejament i recaptació de tributs municipals. D’aquesta manera, els cupaires reclamen la conversió immediata d’AGISSA en una empresa municipal mancomunada entre Girona, Salt i Sarrià, ja que consideren que “aquesta és l’única mesura que pot garantir una gestió de l’empresa d’acord amb l’interès general, i que la investigació judicial es desenvoluparà correctament”.

Publicar l’auditoria del 2014

D’altra banda, la CUP-Crida per Girona ha demanat al govern de CiU i PSC que publiqui l’auditoria d’AGISSA corresponent al 2014, per tal de posar a l’abast de tota la ciutadania l’estat de l’empresa d’aigües i aquelles actuacions irregulars que es poguessin haver comès durant l’exercici auditat. La formació també ha sol·licitat la convocatòria urgent de la Taula de Municipalització de l’Aigua, que no es reuneix des del juliol passat, així com la celebració d’una una reunió extraordinària dels grups municipals amb l’empresa que ha elaborat l’auditoria.

Valora
Rànquings
  1. Els lluitadors catalans per la llibertat seran finalment recordats a l’Alt Empordà
  2. València omple els carrers pel 25 d’Abril contra les agressions a la llengua i al país
  3. Commemoracions de l'assassinat dels germans Badia
  4. Tortosa acull el 23 d’abril una mobilització conjunta per la llengua amb el Correllengua Agermanat i Sant Jordi
  5. Les biblioteques de Barcelona convoquen vaga indefinida per denunciar precarietat i manca de reconeixement
  6. La tercera jornada del Correllengua Agermanat culmina a Lleida i Barcelona en un doble clam per la llengua
  7. 25 d'abril de 1707: 319 anys de resistència
  8. 90è aniversari de l’assassinat del germans Badia
  9. Un llampegueig de la història de les germanes Serra
  10. La Franja de Ponent s’incorpora al Correllengua Agermanat en defensa d’una llengua “en emergència extrema”
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid