Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
espanyolisme
Fort dispositiu policial per una paradeta de Societat Civil Catalana a la UAB

Una vintena d'agents antiavalots han envaït la plaça Cívica per custodiar una paradeta informativa de l'entitat espanyolista

12/12/2016 Drets i Llibertats

Nou enfrontament entre estudiants antifeixistes i Mossos d'Esquadra per Societat Civil Catalana, entitat espanyolista amb vincles amb l'extrema dreta, al campus de la Universitat Autònoma de Barcelona. El grup espanyolista pretenia fer difusió d'un cinefòrum que faran demà i la Plataforma Antifeixista de la UAB havia convocat una concentració de rebuig per denunciar les relacions de l'entitat amb el feixisme. El curs passat hi va haver greus inicidents en un acte de característiques similars on va assistir un grup de neonazis.

 

 

 

La plaça Cívica s'ha omplert d'estudiants antifeixistes mentre la seguretat privada del càmpus i els antiavalots impedien que la gent s'apropés a la parada. La concentració no ha acabat fins que els membres de Societat Civil Catalana han desmuntat la parada i els Mossos d'Esquadra han marxat de la plaça.

En motiu del cinefòrum organitzat per l'entitat la Plataforma Antifeixista ha convocat una nova concentració de rebuig demà dimarts a la una de la tarda.

Valora
Rànquings
  1. Recollida de signatures per la retirada d'una denúncia en una protesta antimonàrquica a Montserrat
  2. Commemoració de la Diada de Catalunya Nord a Perpinyà
  3. Homenatge a Joan Rocamora i presentació dels llibres "Escrits en llibertat" i "Joan Rocamora un retrat calidoscòpic"
  4. A judici agents de la Policia Nacional espanyola de Terrassa
  5. El veïnat i l’ANC de Sant Just Desvern mantenen la mobilització davant la inacció del govern municipal sobre l’agressió policial
  6. Pensar i fer (4). El joc institucional
  7. Manifestació a Alacant: “Defensem la llengua, Som País Valencià”
  8. La lluita contra l’especulació urbanística que amenaça el jardí històric de Ca l’Arnús Badalona
  9. La Fundació Reeixida presenta a Rubí, el llibre: Una Vida per Catalunya, de Jaume Martínez Vendrell
  10. Pensar i fer (3). Història i potencialitat de la lluita nacional-popular
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid