Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Xirinacs
“Llull, Xirinacs i una nova teoria de la comunicació”

La presentació del llibre i acte es realitzarà aquest divendres 18 de novembre a les 19 h, a la Seu del Districte Sants-Montjuïc (c/ Creu Coberta)

15/11/2016 Cultura
Aquest acte i presentació està organitzat per la Fundació Randa-Lluís M. Xirinacs i Voliana Edicions per al divendres 18 de novembre a les 19 h, a la Seu del Districte Sants-Montjuïc (c/ Creu Coberta, 104-106, Barcelona).

El títol de l'acte, prou explícit, és “Llull, Xirinacs i una nova teoria de la comunicació”. Hi intervindran Jordi Solé (editor), Manuel García (president de Randa) i Agustí Rochet (especialista en el Globàlium de Xirinacs), a més de l’autor del llibre Teoria lul·liana de la comunicació, Josep-Lluís Navarro, qui planteja, a partir de Llull, una nova manera d’entendre les llengües, el llenguatge i la comunicació.

Valora
Vídeos
BooktrailerTeorialul·liana HD
Vídeo-resum (o booktrailer) del llibre de Josep-Lluís Navarro "Teoria lul·liana de la comunicació", Voliana Edicions, 2016
Tràiler Xirinacs
Segon tràiler de XIRINACS, el documental vkm.is/xirinacs
Rànquings
  1. 40è Aniversari de la mort de l'independentista i comunista Quim Sànchez
  2. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  3. La llengua com a motiu de sanció: Josep Costa denuncia una actuació abusiva de la Guàrdia Civil
  4. Dues mobilitzacions a l’Hospitalet contra la visita de Felipe VI en ple centenari imposat pel PSC-PSOE
  5. 14 anys que ens va deixar Josep de Calassanç Serra "Cala"
  6. L’Ajuntament de Sabadell ignora més de 300 denúncies presentades contra establiments comercials
  7. La dignitat no entén de competències
  8. L’estat espanyol reconeix Txiki i Otaegi com a víctimes i anul·la el seu Consell de Guerra
  9. Manifestació multitudinària a València "Pel dret a l’habitatge, ara!"
  10. Les Marxes de Torxes reclamen l’amnistia per a Dolores López Resina, Pablo Hasel i la resta de represaliats polítics
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid