Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Corrupció
Els imputats pel cas Innova supera el centenar de persones
16/12/2015 Drets i Llibertats

Avui s'ha sabut que el jutge ha imputat 60 persones en el cas Innova i, en total, ja se superen el centenar d'imputats. La interlocutòria del jutge destaca que el propietari de Traiber, l'empresa que venia pròtesis suposadament en mal estat, es va trobar amb l'alcalde Carles Pellicer fins a cinc vegades.

Segons el jutge, diversos càrrecs del govern convergent actual, com Marc Arza, haurien pressionat a diversos metges perquè utilitzessin les pròtesis de Traiber! També s'haurien trobat amb Traiber, sense conèixer-ne els motius, Josep Prat i Francesc Vallès.

Per a la CUP de Reus, "desgraciadament, sembla ser que la nostra tesi que Innova va més enllà de la capita del Baix Camp i que hi ha una xarxa corrupta en l'àmbit català per fer de la sanitat pública un negoci privat es va confirmant. De nou, doncs, demanem explicacions i mesures immediates contra la corrupció en l'àmbit sanitari".

La CUP, la primera a destapar aquest cas, reitera que "estem davant d'una xarxa criminal organitzada de persones que s'han aprofitat del coneixement del sector i dels seus contactes per beneficiar-se a costa de la nostra salut".

Valora
Rànquings
  1. Organitzacions de la Esquerra Indpendentista criden a mobilitzar-se aquesta Diada Nacional sota el lema “El combat és sempre ara”
  2. SOM POBLE-St. Martí Vell denuncia opacitat i il·legalitats de l’alcalde Robert Vilà
  3. Girona, pendent del retrat del Rei: mobilització antimonàrquica el 15 de setembre
  4. Marxes de torxes arreu del país en la vigília de la Diada Nacional (veure el llistat)
  5. Homenatge a Rosario Palomino, una catalana nascuda al Perú
  6. Poble Lliure i La Forja fan una crida a “fer foc nou” i rellançar l’independentisme d’esquerres arreu dels Països Catalans
  7. Catalanofòbia transversal i decolonial
  8. Girona penja la foto de Felip VI al ple amb un mosaic de l’1-O i fa diverses accions de protesta a la ciutat
  9. Manifest 11-S de l’ANC: “Tenim més motius que mai!”
  10. Terra, Classe, Llengua. Fem foc nou a l’independentisme d’esquerres
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid