Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
LLuita institucional
La CUP de Blanes demana que es publiquin les retribucions mensuals detallades de tots els càrrecs electes
02/10/2015 Política
Fa setmanes la CUP Blanes va sol·licitar directament a la regidoria d’Hisenda que s’elaborés un document amb els detalls del que estaven ingressant mensualment als regidors de la candidatura en concepte d’assistència a plens municipals i reunions de treball. A més, en el darrer Ple municipal la CUP va demanar a l’equip de govern que aquesta informació fos totalment pública i accessible per al conjunt de la ciutadania a través de la web municipal perquè tots els blanencs i blanenques han de poder fiscalitzar les tasques que qualsevol dels càrrecs electes del consistori porten a terme cada mes, a quines reunions assisteixen, a quines no, en concepte de què reben ingressos, etc.

Aquesta setmana els regidors de l’Ajuntament de Blanes han rebut, per primera vegada, el full on consta la indemnització corresponent al mes de setembre, un document que segons va comunicar l’àrea d’hisenda de l’Ajuntament de Blanes en resposta a la petició inicial mai ningú havia sol·licitat abans.

Aquesta demanda, juntament amb la recent petició de fer pública tota la documentació relativa als plens municipals abans de cada sessió, s’emmarca dins de les mesures de foment de la transparència institucional que la CUP portava al programa de participació ciutadana amb el qual va concórrer a les eleccions del 24 de maig

Valora
Rànquings
  1. Zeroport anuncia el recorregut de la manifestació contra l’ampliació de l’aeroport del Prat
  2. La ILP per garantir el caràcter públic de la sanitat arribarà al Parlament el 19 d’octubre
  3. Com pot caure el règim de l’abús
  4. Recuperem el discurs de Blanca Serra al Fossar de les Moreres l’Onze de Setembre de 1981
  5. Risc més esforç és igual a riquesa?
  6. El Sindicat de Llogateres obre el curs davant un bloc amenaçat per l’especulació
  7. Els CDR commemoraran els nou anys de l’1-O amb una mobilització a Urquinaona
  8. El Museu d’Història de Catalunya recupera els grans concerts de la Transició
  9. Lluc Salellas: “la unitat popular ha de començar al carrer, es construeix des de baix, que és d’on poden sorgir els continguts i les propostes realment transformadores i revolucionàries que necessita el poble”
  10. La Marxa Macià recorrerà el camí de Prats de Molló a Olot cent anys després
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid