Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
27S
Gabriela Serra, David Fernández i Eugeni Rodríguez a L'Hospitalet de Llobregat

Els candidats van denunciar ahir que Junts pel Sí es vol monopolitzar de la Via Lliure, per utilitzar la fotografia en la seva campanya.

13/09/2015 Política

La número 4 per Barcelona, Gabriela Serra, va remarcar ahir a l'Hospitalet  de Llobregat que “Vull un estat nou i el més anticapitalista, antipatriarcal i popular possible”, segons informa LHdigital

Per la seva banda, el diputat i candidat en últim lloc de la llista, David Fernández, ha afirmat que “les persones són l’única estructura d’estat que tenim”. Per Fernández, “aquest país només ha avançat en termes socials, nacionals i democràtics quan les classes populars s’han implicat. Sense la força de la gent és impossible qualsevol canvi polític i social”.

David Fernández ha ressaltat que, a més de plebiscitàries, les eleccions del 27 de setembre també tindran un caràcter constituent per decidir “quin model de país i de societat volem i com superem cadascuna de les injustícies i les desigualtats que vivim a casa nostra”.

En l'acte també hi ha participat l'hospitalenc Eugeni Rodríguez, candidat independent en el número 21 de la llista i activista en defensa dels col·lectius de lesbianes, gais, transsexuals i bisexuals. Rodríguez ha defensat que els drets d'aquests col·lectius s'incorporin com a drets fonamentals en una futura constitució catalana.

Al final de l'acte hi ha intervingut una representació dels treballadors en vaga de Telefónica Movistar.

Valora
Rànquings
  1. Dones dels Països Catalans convoquen una trobada a València per commemorar el 8 de Març
  2. Reclamen al batlle de Sant Martí Vell 300 euros d'un multa per una protesta antimonàrquica
  3. La Intersindical acusa CCOO i UGT de “traïció” i crida a desbordar-los amb una vaga massiva a l’educació
  4. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  5. La CUP de Blanes aposta pel tren-tram amb Lloret i rebutja reactivar el projecte de la C-32
  6. Convocada una manifestació entre Gavà i Castelldefels per aturar el Pla de Ponent
  7. La sectorial de Dones de l’ANC denuncia el “colonialisme espanyol” en el manifest i convoca mobilitzacions
  8. Poble Lliure reivindica el 8M sota el lema “Dones lliures en una Terra Lliure”
  9. Policies? Parlem-ne
  10. Tenim història, tenim futur (a propòsit de la imminent publicació del llibre sobre el PSAN-PROVISIONAL)
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid