Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
11S
L’ANC demana la col·laboració dels percussionistes per a la Via Lliure

L’Assemblea fa una crida per acompanyar l’onada de la Meridiana amb un recital de tambors i timbals. La campanya ‘Fem-nos sentir’ vol que, “a més de veure’ns, ens escoltin a tot el món” explica Josep Sabaté

13/08/2015 Política

Una onada desembocarà al Parlament el pròxim 11 de setembre. Seran els diversos eixos de la República Catalana proposats per l'Assemblea Nacional Catalana (ANC) que ompliran la Meridiana, que aniran avançant a mesura que un punter recorri la Via Lliure. A banda de l’efecte visual que s’ aconseguirà, l’Assemblea fa una crida perquè aquesta acció simbòlica inclogui també un element sonor.

L’ANC s’ha adreçat aquesta setmana a totes les colles timbaleres, de percussió i diables –alhora que fa extensiva la proposta a qualsevol altre músic que vulgui sumar-s’hi-, per demanar-los que participin en la mobilització de la Diada. La proposta que se’ls ha adreçat és que els timbals cobrin un protagonisme molt especial per tal d’aconseguir que tot el recorregut de la Via Lliure estigui acompanyat amb una remor de timbals a mesura que avanci el punter. Segons el coordinador de mobilització i membre del Secretariat Nacional, Josep Sabaté, l’objectiu  és que “a més de veure’ns, ens escoltin a tot el món”.

Sabaté ha reiterat que són imprescindibles les inscripcions a la Via Lliure per assegurar-ne l’èxit a nivell polític i logístic: “Només desbordant la Meridiana arrencarem amb força el camí cap al 27S”, ha assegurat; i ha afegit que les inscripcions són necessàries per assegurar que tots els trams són plens i la gent es distribueix de manera homogènia per fer realitat un immens mosaic de la República Catalana.

Valora
Rànquings
  1. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convoca una doble mobilització contra la visita reial a Sant Martí d’Empúries
  2. 45 anys del 'Som una Nació': 100.000 persones van omplir el Camp Nou en defensa dels Països Catalans
  3. Decidim! reivindica la llibertat nacional del País Valencià 319 anys després del Decret de Nova Planta
  4. La Marxa de la Llibertat: "Cinquanta anys del primer gran acte de desobediència civil dels Països Catalans"
  5. La Crida LGTBI convoca una nova mobilització per un 28J «anticapitalista, de classe, feminista, antiracista i en català»
  6. «El número de clients que té “la Caixa” a Catalunya és minso en relació al de l’estat espanyol»
  7. En el 36è aniversari de la mort de Manuel de Pedrolo: ara fa cinquanta anys criticava el centralisme dels partits socialistes espanyols i reivindicava la llibertat dels pobles
  8. L'ANC presenta la samarreta i el lema de la Diada 2026: «Hi soc. Hi som. Independència»
  9. El Sindicat de Llogateres es concentrarà demà per evitar el desnonament d'una família del carrer Marina de Barcelona
  10. El Sindicat d'Habitatge Socialista denuncia un nou cas de turistització al Bloc Muntaner de Barcelona
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid