Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Alliberament nacional
L’ANC Cerdanyola surt al carrer amb la vista posada al 27-S

Després d’armar-se d’arguments, l’ANC torna al carrer a exposar-los a tothom per aconseguir un 27-S plebiscitari.

13/07/2015 Política

Després del conjunt de xerrades realitzat en els darrers mesos, parlant de Sanitat, Hisenda i Pensions en la nova República catalana, l'ANC de Cerdanyola surt al carrer a informar i respondre als dubtes i inquietuds de la ciutadania. Durant la segona quinzena de juliol es muntaran punts d'informació als diferents barris on es repartiran díptics informatius i s'escoltarà al veinat. En aquests punts també es podran reservar les places d'autocar per a baixar plegats a la concentració de l'11 de setembre a la meridiana.

Cada cop queden menys dies per les eleccions plebiscitàries del 27 de setembre, on el poble de Catalunya podrà triar entre una República Catalana o seguir dins el marc d'una monarquia espanyola. La creació d'un nou país ha de servir per a la creació d'una nova societat i podem fer­ho possible.

Valora
Rànquings
  1. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  2. La paraula que va trencar el silenci
  3. La placa dedicada al creador de l’Estelada a Barcelona desapareguda des de l’any 2018 apareix finalment a Wallapop
  4. El batlle de Sant Martí Vell s’apuja el sou amb el vot contrari de Som Poble – CUP
  5. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  6. 90a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
  7. Dos agents de la Guàrdia Civil, a judici per vexar un ciutadà per parlar català a l’aeroport del Prat
  8. La vaga docent arrenca amb talls viaris, mobilitzacions a Barcelona i una setmana de protestes fins divendres
  9. El professorat rebutja massivament l’acord educatiu i reforça les vagues del 16 al 20 de març
  10. Mallorca cantarà La Balanguera de manera simultània el 29 de maig en una gran convocatòria popular
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid