Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Via LLiure
Comença a Polònia la campanya de les Assemblees Exteriors de l'ANC en suport a l'11S

El primer punter internacional s'ha fet aquest dissabte 25 de juliol a Szczecin

26/07/2015 Política

La ciutat polonesa de Szczecin, que des del 2012 participa en totes les rèpliques internacionals de l'11S que s'han organitzat i, tot i que solament hi resideixen quatre catalans, ha format un punter a la plaça Solidarność, davant la nova seu de la Filarmònica, premi Mies van der Rohe d'enguany.

El lloc triat té un doble simbolisme. Per una banda la plaça Solidarność i el museu que s'hi està construïnt són un hometatge als polonesos que van lluitar per aconseguir la plena sobirania del seu país els anys 70 i 80 del segle passat; per l'altra, la nova seu de la Filarmònica és una mostra dels canvis que s'han produit des de llavors i de l'aposta pel futur d'aquest país.

Els governs polonesos tenen clar que l'accés a la cultura és clau pel desenvolupament dels seus ciutadans. Per exemple, no s'aplica IVA en la contractació directa d'artistes i l'IVA de les entrades als espectacles és del 4%.

Amb aquest punter de Szczecin i el proper que es farà el 2 d'agost a la capital del país, Varsòvia, Polònia és doncs enguany el primer país internacional en unir-se als actes de suport a la manifestació de la Meridiana que les assemblees exteriors de l'ANC realitzaran arreu del món durant les properes setmanes i fins l'11S.

Valora
Rànquings
  1. 40è Aniversari de la mort de l'independentista i comunista Quim Sànchez
  2. La llengua com a motiu de sanció: Josep Costa denuncia una actuació abusiva de la Guàrdia Civil
  3. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  4. 14 anys que ens va deixar Josep de Calassanç Serra "Cala"
  5. La dignitat no entén de competències
  6. L’Ajuntament de Sabadell ignora més de 300 denúncies presentades contra establiments comercials
  7. Manifestació multitudinària a València "Pel dret a l’habitatge, ara!"
  8. Les Marxes de Torxes reclamen l’amnistia per a Dolores López Resina, Pablo Hasel i la resta de represaliats polítics
  9. La Plataforma 31D crida a la mobilització pel dret a decidir
  10. El Parlament aprova mesures per garantir la participació ciutadana i municipal en el nou model energètic
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid