Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
#MERIDIANAMENT
Ara és l’Hora considera imprescindible un punt d’inflexió en el ritme d’inscripcions per omplir la Meridiana

osep Sabaté ha demanat no caure en el desànim: “Portem quatre anys de feina molt ben feta i ara l’hem de culminar”

18/08/2015 Política

L’Assemblea Nacional Catalana i Òmnium Cultural han presentat avui les darreres novetats de la ‘Via Lliure’ que omplirà la Meridiana el pròxim 11 de setembre i han aprofitat per a demanar un punt d’inflexió i  un ”esforç extra” a la ciutadania, en paraules de Jordi Sànchez, ja que ens trobem a les portes d’una Diada “molt més important que les que l’han precedit”. Quim Torra ha apel·lat a la responsabilitat dels ciutadans en recordar que “tot el que passa al nostre país depèn de nosaltres”.

Els organitzadors han presentat la xifra d’inscrits a dia d’avui (170.000) que és lleugerament superior a la de l’any passat; malgrat la crida doncs, des de l’ANC i Òmnium s’han mostrat convençuts que la ciutadania respondrà, com ha fet els altres anys, i que la mobilització serà un èxit.

Per la seva banda, Josep Sabaté ha recordat que encara queden més 3 km de Meridiana per omplir, ja que hi ha un 60% del traçat amb una ocupació baixa o molt baixa (del tram 10 al 91). El coordinador de mobilització de l’ANC també ha especificat les darreres novetats i detalls de la Via Lliure, com l’urna gegant i les butlletes del 9N que ocuparan la part posterior de l’escenari per a remarcar que l’11S és “el pont” entre el 9N i el 27S.

La ‘Via Lliure’ al món

Durant les pròximes setmanes hi ha més de 40 rèpliques programades a tot el món, tal i com ha explicat Liz Castro, coordinadora internacional de l’ANC, qui ha repetit la necessitat “d’omplir els carrers amb determinació i un somriure”, ja que aquesta “és la millor manera d’explicar la nostra lluita al món”.

L’ANC també ha presentat un vídeo per a fomentar la participació a la Meridiana i la campanya publicitària d’exteriors que avui mateix s’ha iniciat i que es pot veure a marquesines i cartells de tot el país.

Valora
Vídeos
vídeo per a fomentar la participació a la Meridiana
Rànquings
  1. "Totes al carrer el 7 de febrer!"
  2. El migdia del 7-F: el sentit polític d’una protesta
  3. Rafa Burgos trenca el silenci: la primera investigació crítica sobre “la Caixa” arriba a les llibreries
  4. L’ANC convoca un acte a Lledoners en suport a Pablo Hasél, cinc anys després del seu empresonament
  5. El migdia del 7-F concentra el gruix de la mobilització independentista
  6. El 7F, Poble Lliure reclama la independència per convicció i denuncia l’autonomisme per responsabilitat
  7. Arles obre el cicle de les Festes de l’Ós al Vallespir amb una gran participació popular
  8. El col·lapse d'un model ferroviari al servei del capital i la colonització
  9. Antoní Massagué i Mas (1947-2000)
  10. La cloenda de l’exposició “Xirinacs 1975. La força de la noviolència” reivindica la vigència del seu llegat
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid