Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Símbols franquistes
La Comissió per la retirada dels símbols franquistes de Tortosa s'entrevista amb el Síndic
08/07/2015 Drets i Llibertats
Avui, la Comissió per la retirada dels símbols franquistes de Tortosa tindrá una reunió amb el Síndic de Greuges de Catalunya, Rafael Ribó. La reunió es durà a terme a petició del propi Síndic de Greuges i se celebrarà a les 17'00h de la tarda al Casal Popular Panxampla.

Des de la Comissió per la retirada del símbols franquistes de Tortosa es valora molt positivament la feina i la tasca realitzada per la pròpia Comissió. Sense la campanya per la retirada del símbols franquistes que van iniciar fa gairebé set anys, en aquests moments seria impensable que el mateix alcalde de Tortosa, que fa cinc anys qüestionava si el monument era franquista o no, ara es planteja fer-ne una consulta per la seua retirada, posicionament compartit també per ERC Tortosa, Movem Tortosa i Podem Tortosa.

La Comissió manté la posició de sempre, demanant la retirada del monument, i la resta de símbols d'exaltació franquista presents a Tortosa i no entenen com es pot plantejar una consulta al respecte. "Així li ho farem arribar al Síndic de Greuges, el qual esperem que es puga fer idea, de primera mà i in situ, de la magnitud de la tragèdia", ha manifestat la Comissió

Valora
Rànquings
  1. Hi som: organitzar-nos i alçar-nos
  2. Rafa Burgos trenca el silenci: la primera investigació crítica sobre “la Caixa” arriba a les llibreries
  3. "La repressió no serveix per a tothom. Sempre n'hi ha uns quants que encara ens motiva més. I sort que en tenim, que sigui així."
  4. 200 professors d’arreu del món reclamen la llibertat de Pablo Hasél
  5. Llengua Morta debuta amb un single que reivindica llengua, País i futur
  6. Poble Lliure denuncia el “silenci còmplice” davant els casos de transfuguisme vinculats a Aliança Catalana
  7. El vídeo d’“Amb el cor” del Correllengua Agermanat supera les 15.000 visualitzacions en menys d’una setmana
  8. L’independentisme torna a omplir els carrers de Barcelona
  9. StopAgroparc denuncia una ofensiva judicial d’Ametller Origen contra l’ecologisme combatiu del Penedès
  10. 39 anys sense en Julià Babia "Nen"
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid