Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Els terroristes ens volen atemorir amb “terroristes anarquistes”
16/12/2014 Jordi Martí Font

Per Jordi Martí Font, membre de la CGT, de l'Ateneu Llibertari Alomà, del Col·lectiu Independentista del Priorat i de la CUP de Tarragona

"Terrorisme anarquista",  expliquen les notes de premsa dels Mossos i de la Guardia Civil. "Terrorisme anarquista" criden els titulars de la premsa a la tele, ràdio i Internet, i demà als diaris. "Terrorisme anarquista" repeteixen els lloros repetidors de mentides. "Terrorisme anarquista" diuen els botiguers mentre tornen el canvi a qui compra uns gramets de pernil dolç. “Terrorisme anarquista” assegura qui no té feina i el gat pentina…

I sense bombes, sense atemptats, sense atracaments, sense extorsions, sense decapitacions, sense tortures, sense fer por ni menys encara terror, els anarquistes som qualificats de terroristes pel sol fet de ser anarquistes. No calen proves, ni imatges, ni declaracions. Ara bé, si en calen per convèncer els que dubten que els anarquistes provoquem terror no patiu que ja apareixeran. Atemptats que ningú va veure però hi van ser, cartells amb calaveres i punxes i martells i ferros, alguna bombona de butà, un escopetí, llibres i més llibres, cartells i sobretot llibres, i ja tenim el "comando" anarquista relacionat amb anarquistes d'arreu del món que el que volia era menjar-se la bona gent ben guisada en una olla gran i fumejant.

Els "terroristes anarquistes" són la nova excusa dels "terrioristes" sense qualificatiu. La nova excusa dels amos, dels burgesos, dels capitalistes, per no ser assenyalats ni qualificats ells mateixos com a terroristes, que és el que són. Perquè qui provoca el terror en milers de persones obrint el cap a qui es posa per davant i si se'l fotografia mentre ho fa el fotògraf ha de pagar 30.000 euros es veu que és un "àngel custodi" i no un "terrorista", perquè qui fa fora de casa seva centenars de milers de persones per embutxacar-se diners i més diners tampoc és un "terrorista" sinó un "inversor" o un "promotor immobiliari" o directament un "banc", imprescindible per a la nostra societat, perquè qui fabrica bombes i míssils que esventren milions de persones humanes per folrar-se amb qualsevol guerra no és un "terrorista" sinó un "empresari que dóna feina", perquè qui fa patir milers i milers dels nostres deixant-los sense cobertura mèdica no és un "terrorista" sinó un "retallador"… com a molt.

I en canvi, qui es planta i diu que el poder cal dissoldre'l perquè si no ho fem ens convertirà en pols a la resta és un "terrorista" perquè és un anarquista. No calen bombes, no calen atemptats, no cal terror. S'és terrorista si ho decideixen els Mossos o la Guardia Civil i ho escampa la premsa del règim que és gairebé tota.

Massa cops al llarg de la historia els i les anarquistes  hem patir acusacions de "terroristes": la Mano Negra, el Procés de Montjuïc, el cas Scala... i cada un d'aquests cops els "terroristes anarquistes" ha coincidit que eren, ves quina gràcia, policies o “terroristes” pagats per la policia. I cada cop que els amos veuen que se'ls escapa el ramat de les mans creen "terroristes anarquistes" i intenten així impedir el rearmament -AMB IDEES- de qui no accepta ser ramat. Aquets cop no és diferent. Atents al botí "terrorista" organitzat pels "terroristes" que cobren de l'Estat per fer-nos por quan no cobre per obrir-nos el cap. Però la por, definitivament, ha canviat de costat i qui es cregui el terror el provoquen els anarquistes i no els capitalistes que mai no són “terroristes” ni a la tele ni en boca de les autoritats té un greu problema. Primer perquè no entèn res i segon perquè el següent “terrorista” que l’Estat assenyalarà segur que será ella. O ell.

Valora
Rànquings
  1. Hi som: organitzar-nos i alçar-nos
  2. Rafa Burgos trenca el silenci: la primera investigació crítica sobre “la Caixa” arriba a les llibreries
  3. Llengua Morta debuta amb un single que reivindica llengua, País i futur
  4. 200 professors d’arreu del món reclamen la llibertat de Pablo Hasél
  5. L’independentisme torna a omplir els carrers de Barcelona
  6. Poble Lliure denuncia el “silenci còmplice” davant els casos de transfuguisme vinculats a Aliança Catalana
  7. "La repressió no serveix per a tothom. Sempre n'hi ha uns quants que encara ens motiva més. I sort que en tenim, que sigui així."
  8. 39 anys sense en Julià Babia "Nen"
  9. El vídeo d’“Amb el cor” del Correllengua Agermanat supera les 15.000 visualitzacions en menys d’una setmana
  10. StopAgroparc denuncia una ofensiva judicial d’Ametller Origen contra l’ecologisme combatiu del Penedès
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid