Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Suport
Solidaris amb els encausats pla Caufec es pengen sobre el pont de la plaça Cerdà a Barcelona

Aquest matí, dues persones solidàries penjat del pont de la plaça Cerdà, coincidint amb l'arrencada del #macrojudici contra 6 veïns d'Esplugues en defensa de Collserola.

27/10/2014 Drets i Llibertats
Sis veïns d'Esplugues seuen durant tres dies a la banqueta dels acusats de la sala més gran de la 'Ciutat de la Justícia' i s'enfronten a demandes de presó per part de la Fiscalia (entre 2 anys i 2 anys i 3 mesos) i l'acusació dels Mossos d'Esquadra (entre 2 anys i 4 anys i 3 mesos). Els acusen dels delictes de desordres públics i atemptat a l'autoritat a causa de l'atestat policial fet després d'una manifestació de fa 7 anys contra el pla Caufec.
Valora
Rànquings
  1. Zeroport anuncia el recorregut de la manifestació contra l’ampliació de l’aeroport del Prat
  2. La ILP per garantir el caràcter públic de la sanitat arribarà al Parlament el 19 d’octubre
  3. Com pot caure el règim de l’abús
  4. Recuperem el discurs de Blanca Serra al Fossar de les Moreres l’Onze de Setembre de 1981
  5. Risc més esforç és igual a riquesa?
  6. Els CDR commemoraran els nou anys de l’1-O amb una mobilització a Urquinaona
  7. El Sindicat de Llogateres obre el curs davant un bloc amenaçat per l’especulació
  8. El Museu d’Història de Catalunya recupera els grans concerts de la Transició
  9. Lluc Salellas: “la unitat popular ha de començar al carrer, es construeix des de baix, que és d’on poden sorgir els continguts i les propostes realment transformadores i revolucionàries que necessita el poble”
  10. La Marxa Macià recorrerà el camí de Prats de Molló a Olot cent anys després
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid