Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
9N
L'ANC avançarà la "gigaenquesta" porta a porta si el TC prohibeix la consulta

L’1 d’octubre es durà una prova pilot de la "gigaenquesta" a Martorell; la campanya començarà el 4 d’octubre; i si se suspèn la convocatòria de la consulta, arrencarà aquella mateixa tarda amb una convocatòria a tothom davant dels ajuntaments del país a les 19:00 hores

26/09/2014 Política

ARA ÉS L’HORA, el moviment unitari impulsat per l’Assemblea Nacional Catalana (ANC) i Òmnium Cultural, presenta nous detalls de la campanya per guanyar la consulta del 9 de novembre. Una campanya basada en escoltar els somnis i anhels de tots els ciutadans per a construir un nou país a través d’una "gigaenquesta". Per arribar a totes les cases, però, cal assolir 100.000 voluntaris. Actualment n’hi ha 25.000, fet pel qual ARA ÉS L‘HORA ha intensificat la crida per tal d’incrementar el ritme d’inscripcions.

Ser voluntari i assegurar l’èxit del 9N consisteix en dedicar dues hores per dur a terme en parelles una enquesta de tres minuts sobre el nou país; de manera  absolutament festiva i cívica. Malgrat està previst que la campanya comenci el  4 d’octubre, duent a terme el porta a porta a més d’un centenar de municipis;  el proper dimecres 1 d’octubre es farà una prova pilot a Martorell, a les 18:30 hores.

Tot i això, si se suspèn la consulta, està tot preparat per iniciar la campanya aquella mateixa tarda. En cas que això passi, es convocarà a tothom davant dels ajuntaments del país a les 19:00 hores per iniciar l’arrencada de la campanya.

Per tal d’establir les necessitats de cada municipi, ARA ÉS L’HORA ha fet públic  una web amb un mapa en què apareixen els voluntaris que té actualment cada municipi i els que li falten per tal de poder dur a terme la gigaenquesta amb èxit.  A la pàgina també s’hi aniran afegint les dates en què s’anirà a escoltar cada ciutat  a mesura que es confirmin.

Valora
Rànquings
  1. Resistència al Pla de Balasc contra l’especulació urbanística i la destrucció intencionada de l’espai
  2. Fa 18 anys que ens va deixar Lluís Maria Xirinacs
  3. La pressió veïnal força l’aturada de les obres de l’Agroparc de Gelida malgrat la desobediència d’Ametller Origen i l’Ajuntament
  4. Mataró: exigeixen la dimissió de la regidora de Cultura
  5. Qui té por de Daniel Cardona?
  6. Som Poble-CUP demana la dimissió de l’alcalde de Sant Martí Vell per la seva col·laboració amb la Fundació Princesa de Girona
  7. Per molts anys Pablo Hasél!, la repressió no podrà silenciar-nos
  8. Sense les Pitiüses, els Països Catalans es buiden de sentit
  9. Una concentració contra l’ampliació de l’aeroport del Prat tanca l’Ecomarxa
  10. UCE de Prada de Conflent: una setmana de reflexió i compromís al peu del Canigó
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid