Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
ALLIBERAMENT NACIONAL
Dissabte que ve Artur Mas signarà el decret de convocatòria de la consulta

Sembla que es vol que la signatura es converteixi en un acte d'unitat de totes les formacions que donen suport a la consulta i per això possiblement es convocarà a tots els líders polítics perquè assisteixin a la cerimònia de la rúbrica.

25/09/2014 Política

La signatura del decret es produirà després del consell de Ministres ordinari de divendres i obligarà al govern espanyol a convocar un consell de Ministres extraordinari (probablement el diumenge) ja que té previst presentar un recurs davant del Tribunal Constitucional (TC) per aturar la consulta.


Sembla que es vol que la signatura es converteixi en un acte d'unitat de totes les formacions que donen suport a la consulta i per això possiblement es convocarà a tots els líders polítics perquè assisteixin a la cerimònia de la rúbrica. L'escenari de la signatura del decret de convocatòria ja està llest al Palau de la Generalitat i bona part de la primera planta de l'edifici està preparada amb focus i càmeres de TV-3. El Govern també té previst iniciar una campanya institucional (i internacional) per cridar a la participació a la consulta.

Valora
Rànquings
  1. Resistència al Pla de Balasc contra l’especulació urbanística i la destrucció intencionada de l’espai
  2. Fa 18 anys que ens va deixar Lluís Maria Xirinacs
  3. La pressió veïnal força l’aturada de les obres de l’Agroparc de Gelida malgrat la desobediència d’Ametller Origen i l’Ajuntament
  4. Mataró: exigeixen la dimissió de la regidora de Cultura
  5. Qui té por de Daniel Cardona?
  6. Som Poble-CUP demana la dimissió de l’alcalde de Sant Martí Vell per la seva col·laboració amb la Fundació Princesa de Girona
  7. Per molts anys Pablo Hasél!, la repressió no podrà silenciar-nos
  8. Sense les Pitiüses, els Països Catalans es buiden de sentit
  9. Una concentració contra l’ampliació de l’aeroport del Prat tanca l’Ecomarxa
  10. UCE de Prada de Conflent: una setmana de reflexió i compromís al peu del Canigó
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid