Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Alliberament Nacional
Ara És l’Hora llença l’APP de la Via Catalana

A més, l’aplicació servirà per a publicitar el hashtag que a les 20.14h s’impulsarà per a convertir-lo en Trending Topic Mundial.

09/09/2014
"Activa't. Ara és l'hora!" "Activa't. Ara és l'hora!"

La campanya Ara És l’Hora ha habilitat una APP per a Android i Iphone en motiu de la Via Catalana 2014. L’aplicació per a mòbils i tauletes, ja disponible per a Android i properament a Iphone, permetrà seguir els detalls de la gran concentració de l’11 de setembre i participar-hi de forma activa. La portada, amb doble accés per a socis o convidats, dóna l’entrada al compte enrere de la Via Catalana 2014 on s’especifica el temps exacte que manca per a la celebració de l’esdeveniment. A banda, s’han disposat elements com l’apartat notícies, agenda, notificacions i la secció carnet per a socis.

Pel que fa a les funcions concretes en vistes a la Via Catalana 2014, l’aplicació permetrà, a banda de visualitzar el compte enrere fins l’acte, realitzar la geolocalització per a completar la V virtual, rebre notificacions d’interès durant la jornada sobre novetats informatives o mobilitat i ser receptor d’un avís especial en el mateix moment d’inici de la Via Catalana 2014 a les 17.14h. A més, l’aplicació servirà per a publicitar el hashtag que a les 20.14h s’impulsarà per a convertir-lo en Trending Topic Mundial.

[VÍDEO] Joan Reig i Empar Moliner ho tenen tot a punt per a la Via 2014

El músic Joan Reig i l’escriptora Empar Moliner protagonitzen un nou vídeo en clau d’humor apel·lant a la participació de tothom en la Via Catalana 2014 i a fer-ho amb la samarreta oficial per tal de completar amb èxit el mural de la senyera.

Valora
Rànquings
  1. Els lluitadors catalans per la llibertat seran finalment recordats a l’Alt Empordà
  2. Pobles i nacions davant el despotisme imperial
  3. Posar fil a l’agulla, cap a la ruptura amb el règim del 78
  4. S’inauguren les primeres senyalitzacions de les rutes de la llibertat a Colera, Molinàs i Llançà
  5. El Correllengua Agermanat omple Palma i reafirma la llengua com a nexe dels Països Catalans
  6. Girona acollirà una jornada de Dones dels Països Catalans per teixir xarxa i analitzar la situació de la llengua
  7. 93a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
  8. Carrers plens i creix la crítica als sindicats majoritaris
  9. La CUP organitza a Sant Pol de Mar una jornada sobre llengua, construcció i alliberament nacional
  10. La Flama arriba a l’Alguer i culmina el pas del Correllengua per les terres del “bon dia”
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid