Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
11S
8a Marxa de Torxes per la independència a Berga
06/09/2014 Política
VIII Marxa de Torxes per la Indepedència a Berga VIII Marxa de Torxes per la Indepedència a Berga

La Marxa de Torxes a Berga, organitzada per l'esquerra independentista, arriba aquest 2014 a la seva vuitena edició. "Vol commemorar aquell fatídic Onze de Setembre per convertir-ho en l'expressió popular i col·lectiva de reivindicació nacional del poble català. Vol ser l'expressió del clam social per la sobirania nacional. Un espai de denúncia de tot allò que atempta contra les nostres llibertats i contra l’exercici de la democràcia", segons els organizadors.

En relació al 9N, manifesten que "els últims anys han estat intensos i el paper del poble català ha estat clau perquè hagem saltat el mur de la por. Ens trobem a la recta final d'un trajecte que ve de molt lluny i no podem fallar. Enguany direm: “Ara és l'hora”, l'hora de desobeir i l'hora votar el proper 9 de novembre. Tant sí com no. Hem cremat les naus, som a les portes de la victòria".

Programa

Berga, 10 de setembre de 2014

18.00 Xerrada: "1714. Guerra de Successió i les seves conseqüències pels Països Catalans" a càrrec de l'historiador Sergi Serra (Plaça de les Fonts)

21.00 Encesa de torxes i inici de la marxa (Plaça Sant Pere)

21.30 Lectura del manifest (Plaça dels Països Catalans)

Valora
Rànquings
  1. Zeroport anuncia el recorregut de la manifestació contra l’ampliació de l’aeroport del Prat
  2. La ILP per garantir el caràcter públic de la sanitat arribarà al Parlament el 19 d’octubre
  3. Com pot caure el règim de l’abús
  4. Els CDR commemoraran els nou anys de l’1-O amb una mobilització a Urquinaona
  5. Risc més esforç és igual a riquesa?
  6. El Sindicat de Llogateres obre el curs davant un bloc amenaçat per l’especulació
  7. Lluc Salellas: “la unitat popular ha de començar al carrer, es construeix des de baix, que és d’on poden sorgir els continguts i les propostes realment transformadores i revolucionàries que necessita el poble”
  8. La Marxa Macià recorrerà el camí de Prats de Molló a Olot cent anys després
  9. Concentració a Barcelona contra els desnonaments arran del cas de la Maricarmen
  10. Una parella de 81 i 74 anys afronta un desnonament a Badalona per haver avalat la hipoteca del fill
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid