Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Forces d'ocupació
Maniobres de militars espanyols, ara al Montseny

Arran ha denunciat que uns trenta soldats espanyols han voltat armats i vestits amb l’uniforme pel Montseny.

27/08/2014 Política

L'organització de joves independentistes Arran del Baix Montseny avui ha denunciat les maniobres de militars espanyols a diferents indrets del massís del Montseny.

Arran, a través de les xarxes socials, han posat de manifest amb fotografies els entrenaments dels militars entre Passavets i el Turó de l'Home.

En un comunicat expliquen que, com a mínim, uns trenta soldats espanyols han voltat armats i vestits amb l’uniforme pel Montseny.

"Intent d’intimidació"

En un escrit, Arran denuncia la presència de militars espanyols i exposa que en el context actual "aquestes maniobres només poden ésser considerades com un intent d’intimidació" pel fet que "A pocs mesos del 9 de novembre i a menys d’un mes de la nostra diada nacional, on recordem la valent resistència dels nostres patriotes envers aquest mateix exèrcit invasor, el fet que l’exèrcit espanyol es passegi impunement per la nostra terra ens recorda la naturalesa d’un estat colpista que fa trenta-dos anys treia els tancs al carrer i fa setanta-vuit s’alçava en armes contra una república cada vegada més popular."

Valora
Rànquings
  1. Girona acollirà una jornada de Dones dels Països Catalans per teixir xarxa i analitzar la situació de la llengua
  2. La CUP organitza a Sant Pol de Mar una jornada sobre llengua, construcció i alliberament nacional
  3. Països Catalans, la mata de jonc resisteix
  4. L’Ateneu Barcelonès acollirà un debat sobre la proposta “3 repúbliques, 1 confederació” amb Antoni Infante
  5. Pobles i nacions davant el despotisme imperial
  6. La Flama arriba a l’Alguer i culmina el pas del Correllengua per les terres del “bon dia”
  7. El SEPC convoca vaga estudiantil el 26 de maig a universitats i secundària dels Països Catalans
  8. El Correllengua 2026 homenatjarà Josep Maria Espinàs en l'acte d'inici de la campanya al Palau Robert
  9. El primer Correllengua Agermanat mobilitza més de 180.000 persones arreu dels Països Catalans
  10. Lleida acollirà la presentació de "La revolució pendent", el llibre sobre la història i memòria del PSAN-Provisional
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid