Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Forces d'ocupació
Maniobres de militars espanyols, ara al Montseny

Arran ha denunciat que uns trenta soldats espanyols han voltat armats i vestits amb l’uniforme pel Montseny.

27/08/2014 Política

L'organització de joves independentistes Arran del Baix Montseny avui ha denunciat les maniobres de militars espanyols a diferents indrets del massís del Montseny.

Arran, a través de les xarxes socials, han posat de manifest amb fotografies els entrenaments dels militars entre Passavets i el Turó de l'Home.

En un comunicat expliquen que, com a mínim, uns trenta soldats espanyols han voltat armats i vestits amb l’uniforme pel Montseny.

"Intent d’intimidació"

En un escrit, Arran denuncia la presència de militars espanyols i exposa que en el context actual "aquestes maniobres només poden ésser considerades com un intent d’intimidació" pel fet que "A pocs mesos del 9 de novembre i a menys d’un mes de la nostra diada nacional, on recordem la valent resistència dels nostres patriotes envers aquest mateix exèrcit invasor, el fet que l’exèrcit espanyol es passegi impunement per la nostra terra ens recorda la naturalesa d’un estat colpista que fa trenta-dos anys treia els tancs al carrer i fa setanta-vuit s’alçava en armes contra una república cada vegada més popular."

Valora
Rànquings
  1. Avui la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines ha penjat 3 pancartes a 3 empreses patrones de la Fundación Princesa de Girona
  2. La Coordinadora Antimonarquica de Comarques Gironines convoca a una manifestació a la plaça del Vi
  3. Marxa sobre Montserrat per plantar cara a la monarquia espanyola
  4. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convida a cremar la fotografia de Felip VI a les fogueres de Sant Joan
  5. Crònica d’una mort anunciada
  6. Fuita d’aigua radioactiva en el circuit primari del reactor de la Central Nuclear d’Ascó I.
  7. Feixos de llenya d'arreu dels Països Catalans per a la regeneració de la Flama del Canigó
  8. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines segueix amb la seva campanya de boicot a les empreses patrones de la Fundación Princesa de Girona
  9. El Delta del Llobregat, un paradís amenaçat
  10. El Parc Natural del Cap de Creus sanciona l’empresa constructora d’un hotel a Cadaqués
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid