Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Forces d'ocupació
Maniobres de militars espanyols, ara al Montseny

Arran ha denunciat que uns trenta soldats espanyols han voltat armats i vestits amb l’uniforme pel Montseny.

27/08/2014 Política

L'organització de joves independentistes Arran del Baix Montseny avui ha denunciat les maniobres de militars espanyols a diferents indrets del massís del Montseny.

Arran, a través de les xarxes socials, han posat de manifest amb fotografies els entrenaments dels militars entre Passavets i el Turó de l'Home.

En un comunicat expliquen que, com a mínim, uns trenta soldats espanyols han voltat armats i vestits amb l’uniforme pel Montseny.

"Intent d’intimidació"

En un escrit, Arran denuncia la presència de militars espanyols i exposa que en el context actual "aquestes maniobres només poden ésser considerades com un intent d’intimidació" pel fet que "A pocs mesos del 9 de novembre i a menys d’un mes de la nostra diada nacional, on recordem la valent resistència dels nostres patriotes envers aquest mateix exèrcit invasor, el fet que l’exèrcit espanyol es passegi impunement per la nostra terra ens recorda la naturalesa d’un estat colpista que fa trenta-dos anys treia els tancs al carrer i fa setanta-vuit s’alçava en armes contra una república cada vegada més popular."

Valora
Rànquings
  1. La campanya per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria compleix cinc anys de mobilitzacions
  2. Neix 'Ràfec', una nova revista d'història social i cultural des de la perspectiva materialista
  3. Poble Lliure i La Forja rebutgen un front d'esquerres amb ERC, els Comuns i la CUP i aposten per reforçar l'independentisme rupturista
  4. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  5. Violacions greus de drets fonamentals de la policia contra els 600 cantaires
  6. Garzón es presenta com a víctima a TV3 i dona lliçons de democràcia
  7. 13 anys sense en Toni Lecha
  8. Sis mesos després, el cas de les Festes de Tardor torna al carrer: nova concentració per exigir responsabilitats polítiques
  9. Cinquanta anys després de la mort de mossèn Armengou, Reeixida, l’Ajuntament de Berga, el Casal Panxo i l’ANC homenatjaran la seva figura
  10. L'aplec del Canigó, la primera cita per a la regeneració de la Flama
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid