Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Unitat Popular
Presentació de la Trobada d'Unitat Popular a Mallorca

L’esdeveniment, convocat per distints col·lectius i moviments de l’esquerra es realitzarà el proper 18 d’octubre a l’espai autogestionat de sa Casa Llarga (Palma).

31/07/2014 Política

Ahir va tenir lloc a can Alcover la presentació d’allò que serà la primera Trobada d’Unitat Popular a Mallorca, un espai de debat, reflexió i posada en comú dels distints col·lectius i moviments socials i que pretén tenir una continuïtat en el temps. Aquesta serà la tercera que es celebra als Països Catalans. Les dues anteriors foren la del 20 de novembre de 2013 a l’IES la Llauna de Badalona i la del 07 de juliol d’enguany, a l’Escola Mediterrània, de Barcelona.

La intenció d’aquesta iniciativa és mirar de compartir experiències de lluites, contrastar des d’una visió plural i heterogènia les diferents perspectives que es tenen dels problemes més greus que ens afecten a la societat, sempre des d’una òptica, clarament rupturista i transformadora, així com d’establir una coordinació entre cadascuna d’aquestes iniciatives i encetar un debat de com s’hauria de començar a bastir una veritable alternativa política fonamentada en la Unitat Popular.

La trobada segons explicaren els convocants s’estructurarà en dues parts. Durant el matí es realitzaran tres debats simultanis. Per una banda es tractarà sobre la lluita al carrer; quins són els reptes que es presenten, en aquest camp, al moviment popular i de quines eines de lluita es poden disposar. Un segon debat es centrarà en la lluita institucional; la crisi del sistema dels partits i quin és l’estat actual de l’anomenada democràcia representativa, al dia d’avui. I un tercer debat versarà sobre el moviment popular, entès com a eina de construcció nacional.

La segona part de la jornada, a l’horabaixa, consistirà en la presentació de les conclusions a les quals s’hauran arribat a cada debat i un nou debat de caire general, amb tota una sèrie de propostes, ja definides.

Així mateix, està previst organitzar un dinar popular. Els interessats a inscriure’s poden adreçar-se a la plana web www.trobadaup.cat

Valora
Rànquings
  1. Via Laietana 43 torna a omplir-se per exigir la sortida de la Policia espanyola
  2. De la Ciutadella a Via Laietana: els símbols del poder no cauen sols
  3. 42è Aniversari de la mort del lluitador independentista Toni Villaescusa
  4. Mataró homenatjarà Joan Peiró en el 84è aniversari del seu afusellament pel franquisme
  5. El PP impulsa la retirada del nom d'Isabel-Clara Simó de l'institut de l'Alcúdia de Crespins per la seva defensa dels Països Catalans
  6. Ecologistes en Acció reclama un PLATER que prioritzi la biodiversitat, el sòl agrari i l'estalvi energètic
  7. El Sindicat d'Habitatge Socialista atura un autobús turístic a la Barceloneta per denunciar la turistificació i reclamar l'expropiació del Bloc Balboa
  8. La CACGi denuncia la investigació del seu portaveu pels fets de la protesta d'Empúries
  9. Creix la pressió perquè dimiteixi el delegat del govern espanyol a les Illes
  10. El Pi de les Tres Branques tornarà a reunir l'independentisme
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid