Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
CONSULTA
El vicecònsol d'Equador a Barcelona es declara partidari de la consulta

Els diaris digitals espanyolistes estan indignats amb el vicecònsol d'Equador a Barcelona per haver-se declarat partidari de la consulta

20/07/2014 Política
Els diaris digitals espanyolistes estan indignats amb el vicecònsol d'Equador a Barcelona, Luis Valenzuela Triviño, per haver participat en un acte del Procés Constituent on s'ha declarat partidari de la consulta. El funcionari equatorià ha declarat que "La nostra estima al poble de Catalunya és gran per tot el que han fet per nosaltres. A Catalunya hi ha més de 90.000 equatorians i els catalans ens han rebut d'una manera espectacular "i que el dret a decidir "és una cosa bàsica en qualsevol societat democràtica".
Valora
Rànquings
  1. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  2. “La revolució pendent” reivindica la memòria combativa del PSAN-P i interpel·la el present de l’independentisme
  3. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) realitza una nova acció a Sant Martí Vell
  4. La màfia castellana
  5. Dos agents de la Guàrdia Civil, a judici per vexar un ciutadà per parlar català a l’aeroport del Prat
  6. Vist per sentència el judici de la peça Sitjas Motor del cas Mercuri a l’Audiència de Barcelona
  7. Sant Jordi per la Llengua crida a una mobilització nacional davant l’emergència lingüística
  8. L’Assemblea de Docents convoca vaga el 31 de març i inicia mobilitzacions al País Valencià
  9. Desenes de milers de persones col·lapsen Barcelona en la vaga de docents i metges
  10. Entitats ecologistes rebutgen el tancament de Collserola i alerten d’un “extermini desmesurat” del senglar
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid